Monday, January 26, 2015

Testimoni Vivix Shaklee : Rokok Rasa Pahit Seperti Hempedu!!! Terus Tak Sentuh Rokok Lagi.....

Assalamualaikum...

Vivix Shaklee juga sangat sinonim dengan perokok yang sangat ingin nak berhenti merokok. Jom baca salah satu testimoni Vivix Shaklee yang bantu perokok berhenti merokok.


Kisahnya si anak nie belikan Vivix Shaklee untuk si ibu yang merupakan seorang perokok tegar sejak beliau berusia belasan tahun lagi. Bukan rokok daun yang gulung2 tu tapi rokok moden.

Kerana terlalu kuat dan terlalu lama merokok, beliau mengalami sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman beliau dah tak berapa elok, beliau dah berusia 63 tahun.

Selepas lebih kurang seminggu beliau mengamalkan Vivix Shaklee, apabila beliau merokok, beliau akan terasa pahit sangat rokok. Langsung tak boleh hisap rokok. Dah seminggu tak sentuh rokok langsung.

Selain daripada itu, selera makan juga semakin bertambah sehinggakan ramai yang tegur  beliau semakin berisi.

Selain kisah ibu yang berjaya berhenti merokok dengan Vivix Shaklee, bapa mertua yang menderita kencing manis, juga telah mengalami perubahan yang ketara.
 
 

Vivix Shaklee sangat sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok kerana ia mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi.

Terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Selain daripada Vivix Shaklee, antara suplemen yang dicadangkan untuk bantu mereka yang ingin berhenti merokok adalah Vitamin C dan Vitamin E. Kedua-dua suplemen ini termasuk Vivix Shaklee mengandungi sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi.

Anda boleh juga mengambil DTX Complex terlebih dahulu untuk melakukan proses detoksifikasi.

Hubungi saya untuk mendapatkan Vivix Shaklee pada harga yang istimewa.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com





0 comments:

Post a Comment