Saturday, November 9, 2013

Testimoni ESP : Membantu Baik Pulih Masalah Kulit Berjerawat

Salam Sabtu....

Hari nie hari Sabtu, ada yang cuti, ada juga yang bekerja separuh hari dan ada juga yang bekerja penuh. Saya cuti kerja di ofis tapi kerja kat rumah boleh tahan hebatnya, saya dah listkan apa nak buat ari nie, cuci baju, mop lantai, gabus2 mana yang patut, masak, jaga anak (nie yang paling besh!!!) dan macam-macam lagi kerja yang menanti tapi I'm happy :)

Sambil santai-santai boleh la baca perkongsian saya tentang ESP Shaklee kali nie yer...



Dari testimoni di atas (in case ade yang tak boleh open pix kat atas nie)


Shaklee ESP membantu BAIK PULIH masalah KULIT BERJERAWAT?

Kajian American Jurnal of Clinical Nutrition terbitan Julai 2007 menunjukkan KAITAN antara MAKANAN YANG RENDAH INDEKS GLISEMIK dan pembaikan MASALAH JERAWAT. Kajian mendapati dalam tempoh 12 minggu, jerawat berjaya dikurangkan dengan lebih baik di kalangan kumpulan peserta yang mengambil makanan dengan kandungan glisemik gula yang rendah berbanding berbanding kumpulan yang mengambil makanan yang tinggi dengan karbohidrat. Secara umumnya, selain makanan berkarbohidrat ringkas yang tinggi, pengambilan makanan tinggi lemak tepu, makanan berminyak dan bergorang, bergula akan memberi impak yang lebih ketara kepada masalah jewarat.

Maka benarlah Shaklee ESP membantu masalah KULIT BERJERAWAT dan lain-lainnya...sebab INDEKS GLISEMIK YANG RENDAH dalam ESP ini bagus untuk membantu mengekalkan paras gula dalam gula....:-)))

~ Puan Lia


Tahukah Anda?

Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soy pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya iaitu protein soya merupakan sebuah binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

ESP adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaik pulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.


ESP Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

ESP Shaklee tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekalkan tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk protein soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis. pewarna dan bahan pengawet.

Berminat? Hubungi saya sekarang!!!



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir

0 comments:

Post a Comment