Wednesday, October 1, 2014

Testimoni Set Berpantang Shaklee : Rasa Lebih Bertenaga, Luka Cepat Sembuh, Tiada Stress dan Tiada Sembelit

Assalamualaikum...

Salam October, bulan 10, kita semakin menghampiri penghujung 2014. Azam tahun nie dah tercapai ke belum?

Saya? belum tercapai lagi.... nanti kalau dah tercapai saya kongsi dengan kawan-kawan semua yer...

Semoga October nie memberikan kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah ruah untuk kami sekeluarga dan juga untuk anda semua..amin...

Jadi, pembukaan October nie, saya nak share satu berita gembira dari Shaklee iaitu promosi ESP beli 6 percuma 1. Jadi anda akan dapat penjimatan sehingga RM150 dan keahlian percuma.

Tapi jika anda nak beli satu atau dua pun boleh, tetap akan dapat harga yang istimewa dari saya.

  

Untuk membuktikan keberkesanan ESP Shaklee yang sangat membantu dalam kehidupan harian, saya nak kongsikan testimoni ESP Shaklee di bawah ini.



Customer nie mengamalkan set berpantang Shaklee yang terdiri daripada Vita-Lea, Vitamin C, B Complex, Ostematrix, Zinc Complex dan ESP.

Antara kesan positif yang dirasai oleh customer nie ialah:
1) Rasa lebih bertenaga walaupun dalam pantang
2) Luka pembedahan cepat sembuh
3) Tiada stress walaupun berjaga malam sebab baby tak nak tidur
4) Tiada masalah sembelit (faham2 je la yer, kalau kena sembelit masa dalam pantang, takut nak teran sebab takut terbuka jahitan)

Vita-Lea merupakn multivitamin yang sangat2 membantu memulihkan kesihatan dan tenaga orang dalam berpantang.

Vitamin C dan Zinc Complex membantu mempercepatkan proses pembaikan luka pembedahan

B Complex pula membantu mengurangkan stress kerana ia merupakan vitamin anti-stress.

Ostematrix membantu mengelakkan sembelit.

ESP pula membantu pengeluaran susu badan dan memberi tenaga berpanjangan.

Ingin dapatkan Set Berpantang Shaklee?


Hubungi saya,
Rose A
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment