Monday, December 16, 2013

Testimoni ESP + Alfalfa Shaklee : Saya Dapat Menyusukan Anak Tanpa Pertolongan Susu Formula

Assalamualaikum...

Saya selalu berkata dalam hati, kalau la saya saya bertemu dengan Shaklee lebih awal, mungkin saya dapat menyusukan sepenuhnya anak yang pertama. Masa anak kedua, kekangan kewangan pula membuatkan saya hanya mampu membeli set bajet semasa berpantang sahaja, jadi hasilnyer pun bajet je la.

Jadi saya ingin berkongsi dengan mereka yang ada keinginan untuk menyusukan bayi mereka secara eksklusif. Jom baca testimoni pengguna ESP dan Alfalfa nie dulu.


Antara Khasiat ESP :

* Mencantikkan kulit muka, halus, gebu dan berseri
* Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati
* Komponen utama susu ibu adalah protein, jadi pengambilan ESP membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat
* ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
* Berkesan dalam menganjalkan kulit, dan sangat digemari oleh kaum wanita bago menganjalkan kembali payudara yang kendur
* Membakar kalori sehingga 35% dan memberi rasa kenyang lebih lama. Sebab tu ramai yang berjaya kurangkan berat badan dengan ESP


Antara Khasiat Alfalfa :

* Membantu memperbanyakkan susu ibu dan telah digunakan sejak zaman berzaman sebagai penambah susu di negara barat
* Dengan pengambilan alfalfa yang konsisten beserta minum air yang cukup, breast akan cepat rasa penuh dan berat
* Mengetatkan miss 'v' kerana alfalfa bertindak seperti kacip fatimah
* Merawat keputihan
* Melegakan sembelit
* Menghilangkan kelesuan
* Mengelakkan masalah 'kering' ketika bersama

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

1 comment:

  1. Asalamualaikum..
    Salam singgah dan follow..
    anyway, saya ada makan alfalfa ni.. good result. rambut makin lebat. Thanks to shaklee. :)

    ReplyDelete