Saturday, December 7, 2013

Testimoni Omega Guard Shaklee : Omega Guard berjaya menghilangkan sakit lutut dan masalah mengantuk saya

Assalamualaikum dan selamat malam....

Kali nie saya bersiaran tengah malam hehe...rasa tak mengantuk pulak.....

Daripada saya melayan Runningman, baik saya wat benda yang lagi berfaedah, berkongsi info dan maklumat yang saya tahu dengan anda semua....

Mana lah tahu kan, dengan info dan perkongsian saya di sini dapat membantu mereka2 yang ada pelbagai masalah kesihatan...In Shaa Allah....

Oleh kerana bulan nie promo Omega Guard Shaklee, sayanak perkongsi testimoni produk nie la ye...

 

***maaf kalau gambar kurang jelas, sebab saya upload dari phone jer nie....

Puan Herny nie mengalami sakit lutut selepas melahirkan anak. Beliau juga mengalami masalah mengantuk terutama ketika drive di waktu tengah hari dan selepas bekerja shift malam.


Beliau cuba consume Omega Guard Shaklee untuk mengatasi masalah beliau dan Alhamdulillah dengan izin Allah sakit lutut dan sengal2 telah hilang dan sebagai bonus belaiu juga menjadi lebih peka.

Omega Guard juga berfungsi untuk menjaga jantung dan meningkatkan metabolisma serta merangsang otak terhadap sejenis hormon yang membuat kita selalu rasa lapar. jadi bila kita makan selera kita jadi berkurangan (bagus untuk mereka yang nak kurus)

Kiranya Omega Guard nie multitasking, untuk kurus, untuk cantik, untuk jaga jantung dan bermacam2 kelebihan lagi.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS/Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir















0 comments:

Post a Comment