Thursday, September 5, 2013

"Eh, mana pergi bekas jerawat kat muka ko?" - Testimoni ESP

Salam, ari nie saya nak share testimoni tentang satu produk Shaklee yang sangat hot seller iaitu ESP. Dah agak lama saya tak berkongsi pasal ESP nie. Jom baca ramai-ramai...


Sinopsis testimoni:

1) Consume ESP selama 3 bulan
2) Bekas jerawat kat muka dah hilang
3) Parut czer semakin cantik (dulu jahitan menggerutu, sekarang mula rata dan licin)


ESP (Energizing Soy Protein)

ESP adalah minuman berasaskan soya yang lain daripada yang lain. Kalau di pasaran, minuman soya yang dalam kotak tu biasanya kandungan gulanya adalah tinggi. Sangat tidak sesuai untuk diamalkan hari-hari. Soya yang digunakan juga biasanya dimodifikasi secara genetik yang tidak bagus untuk kesihatan badan.

Bagaimana ESP dapat memulih dan mencantikkan kulit?

ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino penting yang perlu untuk tubuh. Asid amino ini adalah komponen protein yang membantu badan membina sel-sel baru. Bagi orang yang mempunyai parut jerawat, pembinaan semula sel-sel baru adalah sangat penting untuk menggantikan sel-sel kulit yang telah mati. Tanpa asid amino ini, sel-sel baru tidak dapat dibentuk. Sebab itulah parut jerawat tak nak hilang. Antara punca parut jerawat tak nak hilang sebab komponen protein tidak mencukupi untuk membina sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel lama dan sel-sel yang rosak.

Mungkin ada yang beranggapan makan makanan yang berprotein sudah mencukupi untuk menampung keperluan badan membina sel-sel baru. Namun harus kita ingat, makanan yang kita makan belum tentu mengandungi kesemua 9 asid amino yang diperlukan oleh badan. Di samping itu, proses memasak makanan juga menyebabkan sebahagian protein dan asid amino musnah. Sebab itulah kita memerlukan makanan tambahan seperti ESP ini untuk menggantikan protein yang hilang tadi akibat proses masakan.

dah ramai orang yang consume ESP nie akan repeat order sebab ia memang berkesan. Jadi jika anda-anda semua berminat nak dapatkan ESP dengan harga yang menarik, boleh la hubungi saya.




Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
FB : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com / razadir@gmail.com

4 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah, tp kena konsisten la, kalo nak cuba mane2 produk Shaklee, boleh sms sy confirm dpt special price :)

      Delete
  2. menarik..sbb skrg tgh merana tgk bekas jerawat gara2 gatal nak pakai produk muka
    huhu

    ReplyDelete