Tuesday, September 17, 2013

Set Skincare Shaklee : Selepas 6 bulan baru nampak perubahan...Alhamdulillah...

Salam...lagi testimoni pengguna set skincare Shaklee... ramai sangat yang dah berjaya dengan penggunaan yang konsisten...maksudnyer kena sabar, sebab kesannye tak boleh nampak dalam masa 1-2 hari...


Customer nie consume vitamin untuk penjagaan kulit yang terdiri daripada ESP, Vitamin C, Vitamin E dan B Complex.

Selepas pemakanan vitamin-vitamin di atas secara konsisten selama 6 bulan, beliau telah mendapat kondisi kulit yang dihajati iaitu kulit lebih cerah, garis-garis halus makin kurang, kulit lebih halus dan bersih.

Bagaimana ESP membantu untuk kulit yang gebu, cerah dan pudarkan parut jerawat?

ESP adalah sumber protein, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. Jika sel kulit itu tidak diganti maka perkara itulah yang menyebabkan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya. Lama kelamaan kulit akan menjadi bertompok-tompok dan tidak sekata.

Bagaimana Vitamin E membantu untuk kulit lebih segar?

Vitamin E plak adalah vitamin antioksidan. Penting untuk menjaga sel-sel agar tidak dirosakkan oleh radikal bebas. Kita memang tak nampak radikal bebas ni. Tapi kalau kita selalu terdedah kepada pencemaran, asap kenderaan, asap rokok maka kat situ la badan kita akan diserang radikal bebas. Sel-sel yang diserang radikal bebas ini akan menjadi tua dengan lebih cepat. Tu yang timbul istilah penuaan sebelum tiba masa sepatutnya.

Bagaimana B Complex bantu untuk meratakan tona kulit?

B Complex penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Yang menarik, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita, jadi sesuai lah untuk mengurangkan rasa marah atau stress.

Bagaimana Vitamin C bertindak sebagi antioksidan?

Antioksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menjadi punca kemusnahan kolagen serta maslah kulit kering, kedut serta garis penuaan. Vitamin C juga bertindak melindungi dan membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com / razadir@gmail.com






8 comments:

  1. sy sekarang tgh makan hati dgn parut jerawat
    gara2 mencuba produk muka yg sesuai dgn org lain tp x sesuai dgn saya.huhu
    bila ambik gambar nampak parut dekat pipi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. la ye ker...jom la cuba produk Shaklee nie, In Shaa Allah berkesan untuk hilangkn parut sebab dia merawat dari dalam...

      Delete
  2. Replies
    1. Boleh cuba makan vitamin E untuk cerahkan bahagian2 yg x baper nak cerah, kalo nak lg umph leh tambah ESP...:)

      Delete
  3. Replies
    1. Tima kasih Pok Li...kalau nak cuba mane2 vitamin shaklee, boleh contact sy, In Shaa Allah sy blh bg special price...

      Delete