Monday, September 2, 2013

Set Kurus Shaklee : "Siapa kata hanya dengan ESP + Lecithin Tak Boleh Kurus?"

Salam Isnin semua, hari nie rasa happy jer tapi tak sure la pulak kenapa happy, anyway it's a good feeling :)...Jadinya saya nak share la satu cerita yang juga sesuatu yang happy...cerita kisah kejayaan customer yang telah berjaya menguruskan badan dengan vitamin-vitamin Shaklee...Jom kita baca




Customer nie consume ESP dan Lecithin jer tau, hebat kan...


ESP (Energizing Soy Protein)

ESP ialah sumber protein terbaik di dunia. Tak seperti kebanyakan protein di pasaran. Protein ESP ialah daripada sumber soya bukan GMO. Walaupun ESP nie soya tapi bila kita minum tak rasa pun macam minum air soya. ESP nie bau vanilla, bau cam aiskrim, sedap...

Lagi sebab lain ialah badan kita terdiri daripada otot-otot yang mana untuk mengekalkan otot-otot ini, kehadiran protein adalah sangat penting. Protein juga diperlukan oleh badan kita bagi membina sel-sel dan tisu-tisu baru setiap hari.Memastikan sumber protein terbaik semestinya adalah tanggungjawab kita sepenuhnya.

Setiap hari badan kita akan membina sel dan tisu baru. Sel dan tisu yang lama akan mati dan digantikan dengan sel yang baru ini. Sel baru yang dibina adalah sama sepertimana sel yang telah mati. Sekiranya sel yang telah mati merupakan sel yang tidak baik, sel baru yang terhasil pasti sama seperti sel yang telah mati tersebut.

Bagi memastikan tisu-tisu dan semua sel dalam badan kita menjadi sel dan tisu yang lebih baik daripada asal, tentunya sumber protein yang menjadi makanan asas kepada pembentukan sel ini haruslah daripada sumber protein yang elok dan tinggi kualiti.


Lecithin

Lecithin Shaklee adalah berasaskan soya. Soya merupakan sumber lecithin paling kaya, paling best dan bebas kolestrol. Perlu diingat sistem badan kita tidak boleh menghasilkan lecithin dengan sendiri. Justeru itu kita disarankan untuk mengambil lecithin berasaskan soya ini untuk melancarkan pengurusan berat dan sistem badan kita.

Kebaikan lecithin Shaklee yang best ini salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran kepada ibu menyusu jangan sebarangan makan produk kuruskan badan, nanti ibu tak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tak tahu pun kesan sampingan produk pelangsingan di pasaran untuk jangka masa panjang. 

Untuk sebarang pesanan dan pertanyaan, boleh hubungi saya seperti di bawah.



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp / Line : 012 577 9380
FB : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com / razadir@gmail.com



12 comments:

  1. Replies
    1. tq singgah cni, if ade nak beli mane2 produk Shaklee boleh sms sy jer, confirm dpt special price...

      Delete
  2. SINGGAH PETANG...nurul amik gak set nie.baru beli ngan mbr yang edar shaklee.amik omega guard+cinch+alfafa

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq singgah cni...ye ker, good luck, try konsisten n minum air 2-3 liter sehari...

      Delete
  3. berkesan jugak ye produk shaklee nih..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, mmg ramai yg da berjaya, if ade nak beli mane2 produk Shaklee boleh sms sy jer, confirm dpt special price...

      Delete
  4. Replies
    1. tq singgah cni, if ade nak beli mane2 produk Shaklee boleh sms sy jer, confirm dpt special price...

      Delete
  5. Assalamualaikum dan salam perkenalan...
    singgah n follow..:) norazhobbies

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq singgah cni, if ade nak beli mane2 produk Shaklee boleh sms sy jer, confirm dpt special price...

      Delete
  6. saya pun guna produk shaklee....

    salam singgah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx sudi singgah cni, sis mkn produk yang mane?

      Delete