Wednesday, September 25, 2013

Testimoni Set Kesuburan Shaklee : Berjaya Hamil Walaupun Mengalami Period Tak Teratur, Cyst & Pcos

Salam dan Selamat Petang semua,

Hari nie saya nak share satu testimoni pengguna yang telah berjaya hamil dengan Set Kesuburan Shaklee.  


Sinopsis Testimoni:

1) Telah menunggu selama 2 tahun setengah
2) Mengalami masalah period tak teratur, ada cyst & pcos
3) Consume Set Hamil Shaklee selama 5 bulan dengan konsisten di samping menjalani rawatan pakar fetility

Set Kesuburan Shaklee yang diambil oleh Puan Fieza adalah untuk isteri dan suami yang mengandungi : 

Untuk isteri:

1) ESP - Ia adalah protein lengkap yang mengandungi 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel. Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan, pelekatan telur dan lain-lain. ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting.

2) GLA -penting untuk isteri bagi menghasilkan 'cecair kesuburan'. Cairan ini membantu memberi ruang untuk sperma terus hidup di dalam tiub fallopio hingga lima hari. Selain itu, GLA berfungsi memberi keseimbangan hormon yang memberi kesan pusingan period yang tetap dan kurangkan kesakitan ketika datang bulan. Juga membantu mengecutkan cyst jika ada.

3) B Complex - penting untuk mereka yang ingin hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna).

4) Alfalfa - ini paling penting untuk isteri/wanita. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.

Untuk suami:

1) Vitamin E - membantu dalam menambahkan kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.

2) Zinc Complex- mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak merangsang pembentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.

Sebagai peringatan, pemakanan vitamin-vitamin di atas adalah sebagai salah satu usaha saja. Yang pasti rezeki untuk mendapat cahaya mata adalah datang dari Allah S.W.T.

Untuk sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya seperti di bawah.




Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
E-mail : rose_azadir@yahoo.com / razadir@gmail.com

2 comments: