Tuesday, June 23, 2015

Testimoni SR Vitamin C Shaklee : Ia Mampu Mengatasi Masalah Bengkak Gusi, Gusi Berdarah dan juga Nafas Berbau

Assalamualaikum....

Sustained Release (SR) Vitamin C Shaklee semakin popular lately mungkin kerana ramai inginkan kulit yang cantik sebelum hari raya yang bakal menjelma tak lama lagi. Dan mungkin juga kerana promosi SR Vitamin C Shaklee yang sedang berlangsung sepanjang bulan ini.

Hari nie saya nak kongsi salah satu testimoni SR Vitamin C Shaklee.


Customer ini merupakan seorang jejaka yang mempunyai masalah bengkak gusi, gusi berdarah dan juga nafas berbau. Masalah beliau ini juga mengakibatkan  kedudukan gigi beliau bergerak-gerak dan membuatkan beliau tidak selesa dan rasa rendah diri.

Lalu, beliau mencuba SR Vitamin C Shaklee untuk mengurangkan masalah ini dan B Complex Shaklee untuk masalah lemah-lemah badan dan juga Ostematrix (Kalsium) Shaklee untuk kesihatan gigi dan tulang.

Setelah seminggu, gusi bengkak telah menyusut dengan banyaknya dan setelah sebulan, bengkak, berdarah dan juga nafas berbau telah tiada lagi.

SR Vitamin C Shaklee bukan sahaja untuk masalah gusi berdarah, ia juga sesuai untuk wanita mengandung, ibu yang menyusukan anak, mereka yang mengalami lebihan berat badan dan sebagainya.


Lain-lain testimoni SR Vitamin C Shaklee di sini.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment