Thursday, November 21, 2013

Testimoni Set Kurus Shaklee : Berjaya Turunkan Bacaan Kolesterol Daripada 6.5 Kepada 4.5

Assalamualaikum....

Lately memang dugaan dari Allah untuk saya boleh tahan juga, kesibukan sedia ada di tempat kerja ditambah pula dengan urusan pindah office, memang mencabar....dah la tak pernah wat kerja-kerja admin, melilau dok refer kat file2 lama...Tapi saya akan selalu think positif, jadi kerja akan jadi lebih mudah jika kita fikirkan diri kita boleh...

Oleh kerana itu jom la kita baca kisah menarik Puan Rahimah tentang pengalaman beliau kuruskan badan dengan Se Kurus Shaklee...  


Puan Rahimah mempunyai sejarah high kolestrol. Kolestrol tinggi bukanlah penyakit tapi berpotensi menyebabkan berbagai penyakit. Diantaranya adalah penyakit jantung, stroke, diabetes dan hipertensi alias tekanan darah tinggi.

Set Kurus yang di ambil oleh Puan Rahimah terdiri daripada ESP+Lecithin+Alfalfa+Herblax. Saya akan ceritakan secara ringkas tentang setiap satu supplement nie kecuali Herblax sebab Herblax nie dah lama takde stok. Sat lagi kalau saya cerita pasal Herblax ramai la yang sms/call tanya stok pulak.

ESP (Energizing Soy Protein)
Merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolestrol.

Lecithin
Dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan 'melekat pada lemak'. Dalam kata ringkasnya, ia menyebabkan lemak itu 'terapung' dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran. Tahukah anda Lecithin Shaklee adalah bersumberkan dari soybean!!

Alfalfa
Alfalfa sebenarnya sejenis tumbuhan/herba yang sangat kaya dengan nutrisi. Alfalfa adalah semulajadi, antihistamin, diuretik, membantu penghadaman, kaya dengan serat dan klorofil, kaya dengan mineral, baik untuk pesakit kencing manis, merendahkan kolestrol dan anti-tumor dan anti-bakteria.

Jom hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir

0 comments:

Post a Comment