Friday, August 2, 2013

Kenali Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee


Salam pagi Jumaat, hari ini ialah Jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan pada tahun nie. Sempena hari yang istimewa nie (cam nak wat pengumuman besar jer hehehe...) saya nak buat pengumuman yang Shaklee Malaysia sedang wat promosi Advanced Joint Health Tablet (AJHT) beli 6 percuma 1.


Promosi nie hanya untuk bulan Ogos tahun nie jer yer kawan2. Ape bendenyer Advanced Joint Health Tablet (AJHT) nie? Saya tak penah share lagi pasal AJHT nie kan, jom baca kat bawah nie.

Apakah Advanced Joint Health Tablet?

Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Ia mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, AJHT ialah formula sayur-sayuran 100%.


Siapa yang memerlukan Advanced Joint Health Tablet?

Lelaki dan wanita dewasa yang mencari satu produk semulajadi dalam mengekalkan kesihatan sendi mereka. Orang muda yang mempunyai gaya hidup lasak dan aktif juga boleh memanfaatkannya.


Fungsi Advanced Joint Health Tablet

Fungsi Advanced Joint Health Tablet ini, sememangnya yang utama adalah bagi meredakan kesakitan dan menghentikan keradangan sendi.

Tetapi sebenarnya fungsi AJHT ini lebih daripada itu. Mestipun kebanyakan penghidap sakit lutut dan yang seumpamanya mendapatkan AJHT ini, kebiasaannya adalah bagi menghentikan keradangan. Namun begitu, fungsi lebih daripada itu. Antaranya:
  1. Memelihara tisu penyambung yang sihat dengan tambahan kuprum, zink, vitamin C dan manganese yang bertindak membina kolagen.
  2. Meningkatkan keupayaan 'kusyen' dengan glukosamin dari ekstrak boswellia, jadi anda bebas bergerak.
  3. Menambahkan kebolehan pergerakan tanpa rasa sakit.
  4. Meningkatkan fleksibiliti sendi.
  5. Memperbaiki fungsi sesendi.
  6. Menyokong kesihatan sesendi untuk jangka masa panjang.


Bagi sesiapa yang nak wat persediaan untuk riki umah sedara mara hari raya nie or nak bagi hadiah kat mak ayah, opah atuk leh la hubungi saya yer.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
FB : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com



0 comments:

Post a Comment