Wednesday, August 28, 2013

Set Kesuburan Shaklee : Sebulan++ Consume Set Kesuburan Shaklee, 2 Line Appear at Pregnancy Stick Test

Salam petang yang ceria...cam dah lama saya tak share pasal set kesuburan..jadinya saya nak kongsi dengan kawan2 maya saya satu testimoni tentang set kesuburan Shaklee.



Sinopsis testimoni beliau:

- Telah berkahwin selama setahun 2 bulan
- Umur menghampiri 3 series (tu yang buat dia risau)
- Makan set kesuburan Vitamin E + Zinc + Alfalfa + ESP (suami pun makan jugak)
- Dalam masa sebulan ++, telah berjaya pregnant
- Setelah pregnant, makan set ibu mengandung B Complex + Vitamin C + Vita-Lea + ESP

Alhamdulillah, Puan Nurul telah berjaya pregnant dalam masa yang singkat. Meh saya cerita serba sedikit tentang Set Kesuburan seperti yang telah diambil oleh Puan Nurul.





Vitamin E
Bagi meningkatkan kualiti sperma. Vita E sangat membantu menambahkan kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia juga membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.


Zinc Complex
Ini juga khas untuk para suami. Ia dapat meningkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak merangsang pembentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.


Alfalfa
Ini paling penting untuk para isteri. Bertindak seperti kacip fatimah. Juga merawat masalah-masalah 'Miss V' (organ reproduktif  wanita) seperti keputihan, kegatalan dan sebagainya.


ESP (Energizing Soy Protein)
Memelihara dan memulihara rahim. Ia juga dapat menguatkan rahim dan membantu sel ovum yang sihat bagi meningkatkan peluang persenyawaan.

Bagi yang ingin mendapatkan Set Kesuburan dari rangkaian vitamin Shaklee, boleh la hubungi saya. Anda juga akan mendapat konsultasi percuma dan jadual pemakanan eksklusif dan juga tips2 ekslusif.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp / Line : 012 577 9380
FB : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment