Wednesday, November 13, 2013

Testimoni Set Kurus Shaklee : Dari 77kg Turun ke 60kg Hanya Dalam 76hari

Salam sayang semua,

Di sebalik kesibukan di ofis, saya nak juga update blog nie, tau ade jer yang selalu jenguk ke sini, tq so much for your support. Orang kata ilmu or info kalau tak dikongsi takde maknanya... Jadi saya nak kongsikan dengan anda semua testimoni Set Kurus dari Shaklee.


Berat Puan Nur'ain ketika mengandung ialah 77kg. Ketika pantang beliau consume Set Pantang dari Shaklee (Zinc, B Complex dan Vita-lea). Selepas satu bulan berat badan beliau turun sehingga 69kg.

Beliau masih tak berpuas hati dengan berat badan beliau lalu mencuba Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada  Lecithin, Alfalfa, ESP dan Omega Guard....dan hasilnya Wallaaaa....berat badan beliau telah turun kepada 60kg selepas 76 hari bersalin...

Beliau berjaya mendapatkan berat badan asal sebelum mengandung, sape yang tak happy kan? Until now beliau masih consume supplemen Shaklee nie untuk target 50kg....fighting!!!!

Sebenarnya tak perlu nak diperkatakan tentang kehebatan Set Kurus Shaklee nie sebab ramai yang dah berjaya tapi takpe, i'm happy to repeat about this amazing products (cewah..speaking london la pulok)

Lecithin
Lecithin berfungsi membantu dalam pembakaran lemak tidak tepu dalam badan kita. Ia juga membantu    mengilatkan kuku, rambut dan mencantikkan kulit. Selain daripada itu ia baik untuk jantung dan membantu dalam masalah pembuangan yang tidak lawas.

Alfalfa
Alfalfa adalah semulajadi, antihistamin, diuretik, membantu penghadaman, kaya dengan serat dan klorofil, kaya dengan mineral, baik untuk pesakit kencing manis, merendahkan kolestrol dan anti-tumor dan anti-bakteria.

ESP (Energize Soy Protein)
ESP sangat terkenal sebagai 'energy booster' atau pemangkin tenaga, tenaga yang dihasilkan dapat bertahan berjam-jam lamanya, bak bateri energizer. Jadi masalah keletihan, insomnia, migrain, stress dan kemurungan dapat diatasi.

Omega Guard
Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Antara manfaat Omega Guard ialah mengimbangi perubahan dan kepekatan jormon PMS wanita, merendahkan kolestrol dan dapat melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan.

Jom hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir



 



4 comments:

  1. omega guard tu boleh untuk kanak2 dear?? or apa produk yang serasi utk anak2 base on minyak ikan la...dan berapa harga dia yer??

    ReplyDelete
    Replies
    1. omega guard sesuai untuk kanak-kanak 1 tahun ke atas...untuk harga sis boleh sms sy di no 012 577 9380, sy nak bg harga special nie... :)

      Delete
  2. singgah santai sini.....
    AS-salam, from taping with love
    Vrooooooom

    ReplyDelete
  3. salam berkunjung balas, nice blog, follow u as well....

    ReplyDelete