Tuesday, December 10, 2013

Testimoni Meal Shakes Shaklee : Sangat Sesuai Untuk Anak Yang Picky Eater Macam Anak Saya...

Assalamualaikum...

Ari nie saya nak citer sket pasal saya. Saya ada 2 orang anak, yang besar tu 4 years plus, yang kecik tu 1 year plus. Dulu saya memang ada masalah anak susah nak makan, kalau makan pun 2-3 suap jer. Berat badan pun tak naik, cam tu jer.

Pastu sejak kenal dengan Shaklee, saya pun cuba la bagi Meal Shake Shaklee kat dia, resultnyer lepas seminggu jer, Alhamdulillah da nampak beza, dulu kalau nak bagi dia makan, memang berkejar satu rumah (seb baik rumah kecik), sekarang dia pulak yang asyik mintak makan jer. Pipi pun da makin naik hehe...

Kalau kita google pasal Meal Shake Shaklee nie, memang dah banyak testimoni ibu2 yang dah berpuas hati dengan produk nie.

Jom saya kongsikan salah satu testimoni Meal Shake Shaklee untuk tatapan anda semua ;)


Cara Puan Ida bagi Meal Shake Shaklee pada anak beliau ialah mencampurkan dengan susu anak beliau setiap pagi.


Apakah Kandungan Meal Shake Shaklee nie?

1) Meal Shake Shaklee hanya mengandungi 0.5g lemak, sebelum ditambah susu.

2) Ada 23gm karbohidrat dalam 1/4 cawan Meal Shake Shaklee. Untuk satu bahagian mengandungi 3gm serat. Ada 18gm gula dalam satu hidangan Meal Shake Shaklee. Apabila susu ditambah, tahap karbohidrat dan gula akan meningkat.

3) Untuk 1/4 cawan, campuran Meal Shake Shaklee mengandungi 7gm protein. Selepas anda mencampurkannya dengan susu, kandungan protein akan meningkat secara signifikan. Dalam beberapa kes, akan berlipat ganda, bergantung pada jenis susu anda tambah.

4) Meal Shake Shaklee mengandungi 12 vitamin penting. Untuk setiap satu hidangan, anda akan mendapat 25 peratus vitamin A, 30 peratus B6, 20 peratus vitamin B12, 30 peratus vitamin C, 10 peratus vitamin D, 35 peratus vitamin E, 30 peratus daripada thiamin, 10 peratus riboflavin, 35 peratus folat, 35 peratus biotin dan 30 peratus asid pantotenat.

5) Ada 11 mineral penting yang ditemui dalam campuran Meal Shake Shaklee. Untuk satu hidangan, anda akan mendapat 20 peratus kalsium, 35 peratus daripada besi, 15 peratus daripada fosforus, 25 peratus daripada magnesium, 30 peratus zinc, 35 peratus daripada selenium, 35 peratus manganese dan 35 peratus molibdenum. Satu bahagian juga mengandungi 80mg natrium dan 275mg kalium.

Banyakkan vitamin dan mineral di dalam Meal Shake Shaklee.

Jom hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.

*** Penghantaran percuma di sekitar kawasan Batu Caves, Selayang, Gombak, Keramat, Setiawangsa dan KLCC



Rose Azadir (SID : 933408)
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir
http : //ibu2ahmad.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment