Wednesday, December 25, 2013

Testimoni Set Kurus Shaklee : Saya Consume Herblax + Alfalfa + Lecithin Untuk Kurus

Assalamualaikum....

Hari nie ramai yang bercuti, ade yang sambung terus sampai hujung minggu, mungkin sebab nak habiskan cuti tahun yang masih berbaki.

Tapi saya cuti satu hari jer sebab cuti yang ade kena save untuk anak nak sekolah nanti. First time nak p school nie tak tau la dia caner nanti. Hari tu ade p sekolah dia, jumpa teacher tapi dia malu2 pulak. Doakan semoga dia dapat sesuaikan diri kat sekolah yer semua....

Hari nie saya nak share satu testimoni set kurus Shaklee...

*** rasanya entri saya kali nie banyak guna perkataan "hari"..ehehhe...



Customer nie consume Herblax + Alfalfa + Lecithin. Jom saya ceritakan serba sedikit tentang keistimewaan produk2 nie yer...

1) Herblax
Herblax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herblax Shaklee boleh membantu. Ia tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

2) Alfalfa
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam 6 meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah. Sementara daunnya yang mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.

Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Pilnya selain boleh ditelan, ia juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi.

3) Lecithin
Soya Lecithin merupakan sumber utama kolina. Kolina merupakan satu konponen asetilkolina neurotransmitter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.

Lecithin Shaklee diperolehi daripada sumber semulajadi kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com 


0 comments:

Post a Comment