Tuesday, December 3, 2013

Testimoni Meal Shakes Shaklee : Tengok Lengan Anakku...Dah Makin Bam Bam...

Assalamualaikum....

Dah lama rasanya saya tak buat perkongsian mengenai Meal Shakes Shaklee...

Produk yang ramai ibu2 cari untuk anak2 mereka.

Nak tau kenapa? Jom baca testimoni nie dulu.



Kenapa anda perlu berikan Meal Shakes Shaklee kepada anak-anak anda?

Saya rasa semua pun tahu yang kanak-kanak sangat suka makan makanan yang merapu (jajan la senang cakap kan) yang dah tentu tidak mendatangkan kebaikan kepada mereka. Kita pula sebagai ibu bapa tidak mempunyai banyak masa untuk memantau apa yang anak2 kita makan seharian terutama ibu bapa yang bekerja.

Jadi sebagai ibu bapa yang menyedari hal ini, kita perlu lakukan sesuatu untuk memastikan anak2 mendapat khasiat dan vitamin yang secukupnya untuk tumbesaran mereka.

Meal Shakes Shaklee mengandungi 19 vitamin yang mampu melengkapkan nutrient anak.

Kandungan KARBOHIDRATnya boleh membantu kanak-kanak lebih cergas kerana badan akan menukarkannya kepada TENAGA, sekaligus anak akan lebih FOCUS dan CERGAS di dalam kelas.

Kandungan PROTEINnya pula penting untuk pertumbuhan kanak-kanak. Protein ibarat batu blok dimana jika batu blok tak kukuh macam mana sesebuah bangunan tu boleh berdiri megah? Begitu juga protein sebagai komponen utama sel badan/otak jadi kanak-kanak membesar dengan sihat baik dari segi fizikal dan mindanya.

Kandungan KALSIUM pula membantu dalam pertumbuhan tulang dan gigi anak. Kalau kita tengok sekarang, ramai anak2 kecil yang gigi mereka mudah rongak dek kerana banyak makan jajan dan juga sebab kekurangan kalsium.

Jadi apa tunggu lagi, jom dapatkan Meal Shakes Shaklee untuk anak-anak yang tersayang.



Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : www.facebook.com/rose.azadir
E-mail : rose.azadir@yahoo.com



0 comments:

Post a Comment