Friday, August 16, 2013

Set Penyusuan 3M Shaklee : "Susu badan tak pernah putus walaupun sesudah 6 bulan menyusu badan"

Salam,

Ari nie saya nak share satu testimoni tentang set 3M + MealShakes. Untuk mereka yang kurang pasti tentang apekebendenya set 3M tu meh cni saya nak habaq mai...set 3M tu ialah set penyusuan, singkatan daripada Mom's Marvelous Milk, khas untuk ibu2 yang ingin memberi susu badan pada bayi mereka. 


Customer nie makan set 3M + MealShake. Menurut beliau MealShake membuatkan selera makan bertambah. Apabila makan banyak, susu pun jadi banyak tapi badan maintain jer, kellaasss you...jangan jeles yer...Ingat breastfeed baby, badan boleh naik ker? no no no yer kawan2, ibu2, ayah2...jangan risau, korang sumer boleh makan set 3m + mealshake nie..Untuk ayah2 boleh la belikan tuk isteri tercinta, untuk keperluan anak tersayang jugak kan...



Set Penyusuan 3M terdiri daripada:

Alfalfa Complex - bertindak sebagai 'Milkbooster' dan dapat melegakan / mengelakkan sakit sendi dan belakang. Menghilangkan kelesuan dan tekanan. Ia juga membantu masalah penghadaman dan pencernaan, melegakan sembelit, menyingkirkan lemak dan kolesterol, membuang angin dalam badan dan juga membantu masalah keputihan.

Vitamin C - bertindak sebagai anti-oksidan serta berperanan untuk menjadikan kulit yang cantik dan anjal kerana vitamin menggalakkan / merangsang pembentukan kolagen dalam badan. Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan supaya ibu dan bayi tidak mudah diserang penyakit. Merangsang pembentukan sel-sel baru bagi mempercepatkan penyembuhan luka.

B Complex - membantu meningkatkan tenaga serta melegakan kepenatan / kelesuan dan tekanan kerana vitamin B berperanan untuk menukarkan makanan yang kita ambil kepada tenaga. Membantu memberi mood yang baik dan tenang serta meningkatkan focus sekaligus membantu kelancaran pengeluaran susu. Ia juga penting untuk kecantikan kerana vitamin B memelihara kulit dari dalam.

Energize Soy Protein - membantu ibu kekal bertenaga sekaligus mencegah migrain, insomnia dan tekanan. Merupakan 'Milkbooster' yang membantu kelancaran penghasilan susu dengan cepat dan pekat.. Juga membaiki pigmentasi dengan menjadikan kulit ibu lebih anjal dan berseri.

Ostematrix - keperluan kalsium yang secukupnya sangat penting untuk menghasilkan susu dengan cepat, banyak dan berkualiti kerana kandungan utama susu adalah kalsium dan protein. Membantu menghilangkan sakit-sakit yang berkaitan sendi dan tulang. Membantu ibu berasa cergas dan bertenaga dan membantu mengelakkan dari senbelit.

Vita-Lea (Multivitamin) - membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrisi yang secukupnya agar sentiasa cergas, sihat dan bertenaga. Diformulasikan dengan zat besi yang membantu ibu yang menghidapi anemia / kurang darah.

Set 3M ini sangat-sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan seperti:

1) Menghadapi masalah penghasilan susu walaupun telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari.
2) Ibu yang tidak bertenaga atau sering kelesuan
3) Berlaku situasi kemeruduman susu selepas berpantang atau bekerja
4) Baru nak mula untuk menyimpan stok / stok susu sedikit.


Untuk sebarang pertanyaan atau pesanan, boleh hubungi saya;


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
FB : rose azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

2 comments:

  1. saya pun nanti selepas bersalin nak mencuba juga...selama ni cuma amalkan GLA and others... *_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, teruskn usaha...sis ahli shaklee jugak ker?

      Delete