Tuesday, April 8, 2014

Testimoni Set Penyusuan Shaklee : Miss B Bengkak Kalau tak Perah dan Sekali Perah Cecah 6oz

Assalamualaikum......

hari nie saya nak berkongsi lagi tentang kebaikan set penyusuan Shaklee.

Kata Puan Ana :

"Kak, Alhamdulillah, susu dah increase banyak sangat, syukur sangat, haritu, yang balik rumah mak mertua, susu drop sebab baby tak nak direct breastfeeding. Saya pun tak tau nak buat macam mana. Rasanya sebab susu kurang sebab dia tak menghisap dari breast terus. Before ni mesti sekali perah cecah 4oz gak. 

Tu yang g cari Shaklee gak tu. Nasib ada kat Ipoh tu. Alhamdulillah, sekarang B dah bengkak je kalau tak perah. Sekali perah cecah 6oz....suka sangat...Baby pun tido dah lena, kenyang kot, before ni dia selalu jaga malam, then tak mau tido sampai pagi, minum susu kerap tapi dah sebab perah sikit je, dia tak puas kot....thanks ya kak...dengan izin Allah juga....Alhamdulillah"

Best kan baca perkongsian Puan Ana nie. Harap dapat membantu ibu2 yang masih tercari2 supplemen untuk meningkatkan pengeluaran susu ibu.

Set Penyusuan Shaklee ada tiga kombinasi.

1) Set Penyusuan 3M
 


Alfalfa Complex + Vitamin C + B Complex + 
ESP (Energizing Soy Protein) + Ostematrix + Vita-Lea (Multivitamin)

2) Set Penyusuan (Set B)


ESP (Energizing Soy Protein) + Vitamin C + B Complex + Vita-Lea (Multivitamin)

3) Set Penyusuan Ekonomi


ESP (Energizing Soy Protein) + Alfalfa

ESP (Energizing Soy Protein) - Membantu ibu kekal bertenaga sekaligus mencegah migrain, insomnia dan tekanan. Merupakan 'Milkbooster' yang membantu kelancaran penghasilan susu dengan cepat dan pekat. Juga membaiki pigmentasi dengan menjadikan kulit ibu lebih anjal dan berseri.

Alfalfa - Bertindak sebagai 'Milkbooster' dan dapat melegakan / mengelakkan sakit sendi dan belakang. Menghilangkan kelesuan dan tekanan. Ia juga membantu masalah penghadaman dan pencernaan, melegakan sembelit, menyingkirkan lemak dan kolesterol, membuang angin dalam badan dan juga membantu masalah keputihan.

Vitamin C - bertindak sebagai anti-oksidan serta berperanan untuk menjadikan kulit yang cantik dan anjal kerana vitamin menggalakkan / merangsang pembentukan kolagen dalam badan. Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan supaya ibu dan bayi tidak mudah diserang penyakit. Merangsang pembentukan sel-sel baru bagi mempercepatkan penyembuhan luka.

B Complex - membantu meningkatkan tenaga serta melegakan kepenatan / kelesuan dan tekanan kerana vitamin B berperanan untuk menukarkan makanan yang kita ambil kepada tenaga. Membantu memberi mood yang baik dan tenang serta meningkatkan focus sekaligus membantu kelancaran pengeluaran susu. Ia juga penting untuk kecantikan kerana vitamin B memelihara kulit dari dalam.

Ostematrix - keperluan kalsium yang secukupnya sangat penting untuk menghasilkan susu dengan cepat, banyak dan berkualiti kerana kandungan utama susu adalah kalsium dan protein. Membantu menghilangkan sakit-sakit yang berkaitan sendi dan tulang. Membantu ibu berasa cergas dan bertenaga dan membantu mengelakkan dari senbelit.

Vita-Lea (Multivitamin) - membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrisi yang secukupnya agar sentiasa cergas, sihat dan bertenaga. Diformulasikan dengan zat besi yang membantu ibu yang menghidapi anemia / kurang darah.


Lain-lain Testimoni Penyusuan:
1) Testimoni Set Penyusuan B : Badan tidak lagi letih sebab kurang tidur juga kulit tidak lagi kering
2) Testimoni Set Penyusuan 3M : Susu badan tidak pernah putus walaupun sesudah 6 bulan menyusu badan
3) Testimoni Set Penyusuan Budjet : Berjaya kumpul stok susu dan kulit baby makin cerah


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, konsultasi atau pesanan.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment