Monday, April 14, 2014

Testimoni ESP + GLA Complex Shaklee : Kulit Muka Semakin Cerah, Glowing dan Licin dan Lost Weight 3kg within a Month

Assalamualaikum...

Hari nie cuaca sangat baik, sangat sesuai untuk sesiapa yang nak cuci baju, confirm sekejap je dah kering hehe...

Oleh kerana hari nie best, saya nak berkongsi sesuatu yang best juga. Kisah benar pengguna ESP dan GLA Shaklee.


Customer nie consume ESP Shaklee + GLA Shaklee almost sebulan jer tapi dah nampak perubahan pada wajah beliau.

Sebelum nie warna kulit beliau agak gelap dan tidak sekata. Selain itu wajah beliau ada banyak jerawat dan parut jerawat.

Setelah consume ESP Shaklee dan GLA Shaklee, kulit muka dah semakin cerah, glowing dan licin. Jerawat dan parutnya juga dah hilang.

Yang lagi best bila husband dan kawan2 tegur muka nampak lain dan semakin cantik. Kembang gitu hehe...

Selain daripada semakin cantik, berat badan juga ada penurunan dari 83kg kepada 80kg. Memang bonus berganda kan?


ESP Shaklee diiktiraf di seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-genetically modified organism) yangmana ia diproses pada kadar suhu  yang rendah. Tambahan pula setiap 850gm (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP dari Shaklee ini merupakan satu0satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur - tua dan muda. Manakala kandungan Glisemik (G.I.) yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis.

Tahukah anda?

Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu. rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.



GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak nunga matahari dan vitamin E. Ia digunakan secara tradisional bagi mengurangkan kesakitan ketika haid, sakit kepala, mengatur kitaran hadi dan melegakan tanda-tanda menopaus.

GLA Complex daripada Shaklee dihasilkan daripada borage dan mengandungi lebih 2x ganda GLA jika dibandingkan dengan EPO. Ia merupakan sumber terbaik untuk Omega-6 dan gabungan minyak sunflower dan vitamin E meningkatkan lagi keberkesanannya.


Lain-lain Testimoni:
1) Testimoni ESP Shaklee : Gastrik Punca Makan Cempedak Hilang Lepas Minum ESP + Milo
2) Testimoni ESP + Omega Guard Shaklee : Ezcema Hilang dan Tiada Langsung Kesan Luka yang Kelihatan
3) Testimoni GLA + Set Kurus Shaklee : Period dah Stabil dan Berat Badan Turun 2 kg dalam 18 hari



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment