Thursday, December 18, 2014

Testimoni Set Skincare Shaklee : Dalam Masa 2 Minggu, Kulit Putih Bertambah Putih

Assalamualaikum....


Cantik serta sihat? siapa yang tak nak kan? Bila badan kita sihat, dah tentu kulit pun akan lebih sihat dan cantik.

Itulah yang dilakukan oleh Set Skincare Shaklee ini. Sebelum tu, jom kita baca dulu salah satu testimoni Set Skincare Shaklee ini.


Adik kita nie baru 2 minggu mengambil Set Skincare Shaklee dan telah pun mendapat hasilnya. Antara hasilnya ialah kulit beliau semakin cerah. Beliau juga dulunya mempunyai kulit berbelang di sekitar lengan dan leher, kini kulit di bahagian itu telah sekata.

Adik beliau ada alergik yang mana kulit berhampiran bibir kelihatan kering dan bersisik. Lalu beliau telah sapukan Vitamin E di kawasan berkenaan pada waktu siang dan hasilnya malam hari yang sama kulit kering disekitar bibir telah tiada.

Set Skincare yang digunakan oleh adik nie ialah Vitamin C, B Complex dan Vitamin E. Beliau akan tambah dengan ESP yang mana hasilnya akan lebih meletops!!!

 
Sedikit info tentang Set Skincare Shaklee ini:

Vitamin C
Antioksidan yang berfungsi untuk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yang menajdi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan. Vitamin C juga bertindak melindung dan membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dalam sintesis kolagen.

B Complex
Mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang melengkapi antara satu sama lain. Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat. Umum mengetahui yang B Complex sangat berguna untuk mengawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. Jangan lupa yang stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.

Vitamin E
Merupakan antioksidan yang powerful yang tidak dapat dihasilkan oleh badan. Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan kepada sinaran UVB. Tapi jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil Vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya.

Lain-lain testimoni Set Skincare Shaklee:
1)  Kesan-kesan hitam disekitar leher dan celah-celah tidak muncul lagi
2) Mampu hilangkan jerawat yang kronik
3) Set Skincare Shaklee mampu selesaikan masalah sunburn

Ingin dapatkan Set Skincare Shaklee anda pada harga promosi?


Hubungi saya,
Rose A
Shaklee Independent Distributor : 933408
SMS / Whatsapp / Telegram : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com



3 comments: