Monday, October 27, 2014

Testimoni Set Skincare Shaklee : Kesan2 Hitam di Sekitar Leher dan Celah-Celah juga Stretch Mark Tidak Muncul Lagi...

Assalamualaikum....

Salam Isnin, just nak ingatkan kat semua yang promo ESP beli 6 percuma 1 masih berlangsung sehingga 31hb nie sahaja, bermakna ada lagi 5 hari jer. Jom cepat2 rebut peluang sebab ESP nie ada terlalu banyak kelebihan.

Antaranya ialah untuk bekalan tenaga berterusan, pengganti sarapan yang berkhasiat, untuk kuruskan badan, untuk naikkan berat badan, untuk yang ingin hamil, untuk yang sedang hamil, sebagai milk-booster, untuk kecantikan kulit dan pelbagai lagi.

Jadi memang tak rugi jika anda dapatkan ESP Shaklee hari ini. Nak dapatkan harga yang cukup istimewa dengan pakej yang menarik, SMS/Whatsapp saya di 012 577 9380 (ready stok).

Hari nie saya nak share satu testimoni Set Skincare Shaklee yang terdiri daripada ESP (sudah semestinya :)), Vitamin C dan B Complex.




Tujuan asal customer nie menggunakan Set Skincare Shaklee ialah untuk mengelakkan daripada terjadinya kesan gelap disekitar leher dan celah-celahan ketika mengandung, juga Stretch-Mark ketika mengandung.

Ini kerana pengalaman mengandung yang lepas menyebabkan beliau mengalami masalah2 seperti di atas. 

Hasil penggunaan set ini ialah tiada lagi hitam2 di kawasan yang tidak sepatutnya. Parut stretch-mark yang dulu pun makin pudar. Hanya nampak garis-garis putih sahaja.

Selain daripada itu, kulit menjadi lembut, glowing dan semakin cerah. Memang sangat puas hati.  




Stretch-mark atau kesan regangan biasanya terjadi kepada mereka yang sedang hamil atau mereka yang megalami kegemukan dan kehilangan berat badan (sedang diet).

Mengikut kajian 90% dariapda wanita mengalami kesan regangan sewaktu sedang mengandung. Regangan kulit berlaku bila kulit tidak cukup masa untuk mengembang akibat dari perubahan dan pengembangan tubuh sewaktu hamil.

Bahagian tubuh yang mengalami kesan regangan yang paling ketara ialah di bahagian perut.




Nak dapatkan Set Skincare Shaklee seperti di atas dengan harga yang cukup istimewa? hubungi saya;


Rose A
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com 


1 comment: