Friday, January 31, 2014

Shaklee : Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam

Assalamualaikum....

Lagi nak cerita pasal Shaklee....


Selama lebih 50 tahun, beberapa generasi keluarga telah mengharapkan kami untuk melakukan apa yang tiada syarikat lain boleh melakukan seperti Shaklee - membuat produk yang semulajadi selamat DAN terbukti berkesan.

Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Kami melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa, anda hanya perlu untuk memberitahu kawan-kawan anda. Setiap produk yang masuk ke dalam setiap botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi, dan menjadi mesra alam di planet ini.

Apabila anda memilih Shaklee, anda akan tahu tiga perkara, adalah benar. Ia adalah sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.



Sentiasa Selamat

Kami bermula dengan alam semulajadi. Saintis Shaklee mencari di seluruh dunia untuk sumber  bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Maka kami menjalankan lebih 350 ujian ke atas setiap bahan baru untuk logam berat, racun perosak atau mana-mana ratusan bahan cemar lain yang berbahaya. Dan kami terus menjalankan over 83,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan produk setiap produk.

Secara teknikal, produk Shaklee tidak mengandungi parabens, triclosan, phthalates, sodium lauryl sulfat (SLS), natrium sulfat eter lauryl (SLES), 1,4-dioxane atau propilena glikol. Tiada bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tiada lemak trans dan tiada pemanis tiruan atau perisa. Kami tidak menguji ke atas haiwan.Malah pembungkusan kami adalah selamat dan bebas daripada biophenol toksin - phthalates dan dakwat toksik. Itulah sebabnya kita benar-benar pasti ini: Setiap produk Shaklee dijamin 100% selamat untuk digunakan.

Sentiasa Berkesan

Banyak syarikat mendakwa produk mereka. Tetapi pada Shaklee, kami mempunyai bukti. Yang anda lihat dalam lebih 100 kertas kerja saintifik, 90 daripada mereka yang disiarkan dalam jurnal ulasan selaras, yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee. Anda dapat merujuk dalam lebih 300 juta USD yang dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Lihat dalam kajian 2007 Landmark dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari sekolah UC Berkeley Kesihatan Awam yang menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai kesihatan yang ketara lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama lain. Dan bukti yang nyata adalah 54 pingat emas yang dimenangi oleh Shaklee atlet bertaraf dunia menggunakan produk Shaklee.

Dan bukti yang paling nyata adalah berjuta-juta orang telah hidup sihat, kehidupan yang lebih produktif kerana Shaklee (dengan izin Allah). Sebelum apa produk Shaklee sampai ke tangan anda, kami telah melakukan kerja keras untuk memastikan ia melakukan apa yang kita katakan ia harus lakukan.

Sentiasa Mesra Alam

Dr. Forrest Shaklee mengasaskan syarikat kami pada prinsip Hidup Harmoni dengan Nature. Itu adalah lebih setengah abad yang lalu dan kami terus memimpin melalui teladan. Kami merupakan syarikat pertama di dunia yang menjadi iklim Neutral diperakui sepenuhnyamengimbangi pelepasan karbon. Kami menghasilkan kesan bersih sifar terhadap alam sekitar.

Ibu pejabat korporat kami yang memenangi anugerah bagi reka bentuk alam sekitar. Melalui jualan daripada Shaklee Get Clean Basic H pada beberapa tahun yang lalu, Shaklee telah menghapuskan 2.7 billion botol konvensional 26-auns pembersih tingkap. Jika diletakkan dari punca ke punca, botol-botol akan membalut di seluruh bumi lebih daripada 28 kali!!!

Daripada peneroka Jacques Costeau 2004, hadiah Keamanan Nobel pemenang Dr. Wangari Maathai, Shaklee terus bergabung tenaga dengan orang-orang yang mengambil berat tentang planet ini untuk mewujudkan pergerakan perubahan. Pada tahun lepas sahaja, kita mengitar semula lebih 1,000,000 kadbod, menghapuskan lebih 10,200,000 sisa pembungkusan dan menghapuskan lebih 23,000,000 paun gas rumah hijau. Itulah betapa bersungguh-sungguh kami untuk membuat yang benar-benar produk semulajadi yang menghormati bumi.



Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

1 comment:

  1. Jom baca entri berkaitan:
    Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan seisi keluarga. ia sentiasa mengutamakan keselamatan, keberkesansn dan mesra slsm.

    ReplyDelete