Saturday, January 25, 2014

Testimoni Set Skincare Shaklee : Jom Bermasker Dengan ESP, Alfalfa dan Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum....

Minggu yang mencabar bagi saya minggu nie, sebab anak2 saya bergilir2 demam, suami dan sekarang saya pula demam, lengkap satu family kena demam. Harap sakit nie tak berulang lagi.

Dua hari saya tak pergi kerja mengenangkan anak yang merengek2 mintak ibu tak payah pergi kerja. Juga ada beberapa order customer yang masih tertangguh sebab saya tak berkesempatan untuk pergi ke cawangan Shaklee. Harap bersabar yer customer2 tersayang, barang anda pasti akan tiba di tangan anda minggu depan, In Shaa Allah.

Semoga minggu yang akan datang membawa kesihatan yang baik kepada kami sekeluarga, amin...

Kali nie saya nak berkongsi dengan anda semua tentang kelebihan Set Skincare Shaklee.


Bukan sahaja boleh dimakan, malah ESP, Alfalfa dan Vitamin E Shaklee boleh juga dibuat Masker.

Cara-caranya seperti di bawah:

1) Campurkan 1 sudu ESP, 1 biji Alfalfa dan 1 kapsul Vitamin E (dicucuk dan dipicit keluar dari kapsul) bersama sedikit air.
2) Kacau sehingga rata
3) Sapukan pada muka dan biarkan beberapa minit
4) Bilas hingga bersih dengan air.
5) Lap muka kering2

Apakah fungsi setiap supplemen ini?

ESP - Membantu untuk pencerahan kulit
Alfalfa - Membuang minyak2 yang berlebihan
Vitamin E - Awet muda dan membantu mengecutkan jerawat (jika ada) juga membantu menghilang parut (jika ada)

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, konsultasi dan pesanan di:



Rose Azadir
Shaklee ID: 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

1 comment: