Thursday, January 16, 2014

Testimoni Meal Shakes Shaklee : Selera Makan Anak Meningkat Dengan Meal Shakes

Assalamualaikum...

Agak lama saya tak bersiaran, sangat rindu nak berkongsi cerita dengan anda semua tapi apakan daya, beberapa kekangan yang menghampiri tidak dapat dihindarkan.

Maafkan saya jika penulisan saya kali ini agak mendatar, menggunakan bahasa-bahasa buku kerna itulah yang saya rasakan sekarang.

Walaupun begitu, kebaikan perlukan disebarkan, dikongsi bersama, agar manfaat dapat dikecapi oleh setiap insan yang bergelar ibu dan bapa.

Perkongsian kali ini adalah tentang cerita kejayaan pengguna Meal Shakes Shaklee.

Masalah kurang selera makan anak tersayang hilang sejak si ibu memberi sang anak minum Meal Shakes Shaklee sejak anak beliau berumur 1 tahun (minimum umur yang sesuai untuk diberi Meal Shakes Shaklee ialah 1 tahun).

Selera makan anak berkait rapat dengan beberapa jenis vitamin dan mineral iaitu Vitamin C, Vitamin B9 dan Zink. Jika mana-mana vitamin dan mineral ini KURANG dalam pemakanan harian mereka, ia boleh menyebabkan selera makan mereka MERUDUM.

Jadi, pilihan terbaik untuk menggantikan vitamin dan mineral yang kurang ialah Meal Shakes Shaklee sebab ia lengkap dengan multivitamin, multimineral dan protein yang membekalkan NUTRISI harian anak.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.



Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment