Wednesday, March 26, 2014

Testimoni ESP Shaklee : Gastrik Punca Makan Cempedak Hilang Lepas Minum ESP + Milo

Assalamulaikum...

Dua hari lepas, negara kita menerima berita sedih tentang kehilangan pesawat MH370 melalui pengumuman yang dibuat oleh PM kita.Takziah diucapkan kepada seluruh akhli keluarga dan krew pesawat tersebut. Semoga tabah dan redha dengan Qada' dan Qadar Allah bagi yang beragama Islam.

Hari nie saya nak berkongsi pula tentang kebaikan ESP Shaklee yang dapat membantu pesakit2 gastrik.


Mesti ramai yang kat sini suka makan Cempedak goreng kan? Mana tak sukanya? kalau goreng tu baunya semerbak satu kampung boleh cium hehe. Tapi tak semua orang tahan makan cempedek nie sebab dia berangin, lagi2 kalau makan banyak.

Puan Nadia yang sedang sarat mengandung nie pun suka makan cempedak goreng. Malangnya badan beliau tak tahan bila beliau makan banyak cempedak tu lalu gastrik pun datang attack!!!

Seharian muntah2 dan cirit-birit dibuatnya. Makan ubat klinik pun tak jalan. Jadi sebelum tidur, beliau cuba minum ESP bersama milo. Hasilnya beliau sendawa dan tak muntah2 lagi. Perut pun rasa selesa. Alhamdulillah...

Gastrik terjadi apabila keadaan di dalam perut kita berada pada tahap keasidan yang tinggi akibat proses peneutralan badan terganggu. Keadaan keasidan melampau ini akhirnya membuatkan dinding-dinding perut dihakis yang mana boleh menyebabkan keradangan dan ulser sekiranya tidak dirawat.



ESP Shaklee merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.

Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP Shaklee sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat hakisan oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.

Ia juga membantu dalam memberi tenaga untuk memenuhi keperluan badan.

Lain2 Testimoni ESP Shaklee :
1) Testimoni ESP Shaklee : Dah Boleh Puasa Penuh di Bulan Ramadhan
2) Testimoni ESP Shaklee : Alhamdulillah, Stok Susu Ada Lebih 100 Packs!!!
3) Testimoni ESP Shaklee : Kulit Baby Sangat Halus, Mulus dan Tiada Ruam

Harga runcit untuk ESP Shaklee hanyalah RM150.00 untuk kegunaan lebih kurang 1 bulan.
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, konsultasi atau pesanan.



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment