Thursday, April 17, 2014

Testimoni Set Penyusuan Shaklee : Susu Semakin Berlemak, Creamy dan Yellowish

Assalamualaikum...

Minggu nie ramai yang bertanyakan saya tentang set berpantang dan set penyusuan Shaklee. Nampaknya dua set nie semakin mendapat tempat dihati para pengguna.. Alhamdulillah....

Kat sini saya nak share satu testimoni Set Penyusuan Shaklee.


Puan Siti consume Set Penyusuan Shaklee yang terdiri daripada Vita-Lea, B Complex, Vitamin C dan Alfalfa. Untuk lagi umph beliau tambah dengan ESP dan Ostematrix Shaklee.

Hasilnya susu makin berlemak, creamy dan yellowish. Nampak beza lapisannya.
Baby minum sikit pun dah kenyang.

Jom baca sedikit intro dengan vitamin2 nie.


1) Vita-lea
Vita-lea adalah multivitamin dan multimineral, yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrien yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

2) B Complex
B Complex mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang famous, asid folik. Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolisma, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan stress dan menghasilkan susu. Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlukan asid folik.

3) Vitamin C
Keunikan vitamin C Shaklee ialah, ia Sustained Release iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan. Vitamin C tidak dapat bertahan lama dalam badan kita, jadi badan kita perlukan vitamin sebegini untuk memenuhi keperluan harian.

4) Alfalfa
Alfalfa ialah milk booster (makanan penambah susu) yang telah digunakan sejak turun-temurun di Amerika Selatan. Ia adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan protein, kalsium dan klorofil.

* Alfalfa tidak boleh diambil oleh pesakit SLE dan mereka yang alergi terhadap alfalfa.

5) ESP
Membantu ibu kekal bertenaga sekaligus mencegah migrain, insomnia dan tekanan. Merupakan 'Milkbooster' yang membantu kelancaran penghasilan susu dengan cepat dan pekat. Juga membaiki pigmentasi dengan menjadikan kulit ibu lebih anjal dan berseri.

6) Ostematrix
Keperluan kalsium yang secukupnya sangat penting untuk menghasilkan susu dengan cepat, banyak dan berkualiti kerana kandungan utama susu adalah kalsium dan protein. Membantu menghilangkan sakit-sakit yang berkaitan sendi dan tulang. Membantu ibu berasa cergas dan bertenaga membantu mengelakkan dan sembelit.


Lain-lain Testimoni Set Penyusuan:
1) Miss B bengkak kalau tak perah
2) Badan tidak lagi letih sebab kurang tidur juga kulit tidak lagi kering
3) Susu tidak pernah putus walau setelah 6 bulan menyusukan bayi


Hubungi saya;

Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com



1 comment:

  1. Salam Rose... idah singgah petang disini... ;) all the best 2 u...

    ReplyDelete