Monday, June 16, 2014

Testimoni Set Skincare dan Set Kesuburan Shaklee : Kulit Makin Cantik dan Telah Disahkan Hamil Setelah 2 Bulan Penggunaan

Assalamualaikum...

Salam Isnin semua....Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Allah nie, Hari nie hari yang best untuk saya sebab dapat setelkan perkara yang tertunggak. Lega rasanya bila dah setel... ;)

Jadi hari nie saya nak share something yang happy juga la, takkan nak sorang2 jer happy, we should share the happiness together...



Customer nie telah setahun setengah berkahwin dan masih belum dikurniakan anak.

Lalu beliau dan suami cuba consume Set D iaitu Set yang sesuai untuk kulit dan kesuburan yang terdiri daripada Vitamin C + Vitamin E + B Complex ditambah dengan Zink Complex.

Selepas dua bulan mengamalkan suplemen2 tersebut, selain kulit muka makin cantik, beliau juga telah disahkan mengandung (dengan izin Allah).



Vitamin C
Memiliki kandungan anti oksidan yang tinggi untuk hapuskan radikal bebas di dalam badan. Bertindak menghalang sperma dari bergumpal. Juga menjadikan salur darah lembut, mengembang dan bantu mengalirkan lebih banyak darah. Ini bagi lelaki yang mengalami masalah mati pucuk.

Vitamin E
Bagi meningkatkan kualiti sperma, Vitamin E sangat membantu. Menambah kiraan atau bilangan sperma. Juga tingkat kebolehan reproduktif bagi suami. Ia mampu membantu melahirkan rasa 'bersemangat' untuk bersama pasangan masing-masing.


B Complex
Bagi suami, B Complex penting untuk menjana tenaga. Paling penting B Complex bersifat anti stress. Jadi suami atau isteri lebih menikmati masa 'bersama'. Bagi isteri pula, amat penting mengambil B Complex untuk merancang kehamilan. Kandungan asid folik di dalamnya diperlukan untuk elak risiko spina bifida pada bayi (pembentukan tulang belakang yang tak sempurna).

Zink Complex
Ini khas untuk suami. Mempertingkatkan kualiti sperma. Juga menambah kepekatan dan kekuatan sperma. Bertindak merangsang pembentukan hormon testosterone juga menambah jumlah bilangan sperma.


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.

Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment