Thursday, June 12, 2014

Testimoni Set Skincare Shaklee : Bangga Tunjuk Naked Natural Skin Beauty

Assalamualaikum...

Nie ada sedikit general statement dari salah seorang pengguna vitamin Shaklee selama 9 tahun.

Umur beliau hampir mencecah 50 tahun tapi tengok wajah beliau, tak nampak macam orang 50an, nampak macam 30an. Bayangkan anda yang 30an, kalau consume vitamin Shaklee secara konsisten, silap2 orang tanya "Dah habis study untuk SPM tahun nie"? hehehe, tak ke best kalo camtu...

Kata beliau lagi, tak perlu lagi guna software tuk edit2 picture yang macam2 ada sekarang atau tak perlu letak make-up fundation untuk kulit nampak mulus. Beliau bangga keluar jumpa orang sana sini tanpa sebarang make-up.

Bukan wanita jer ye yang keluar rumah pakai make-up, sesetengah lelaki juga pakai basic make-up.  


Antara vitamin yang diamalkan oleh beliau ialah ESP, B Complex, Vitamin C dan Vitamin E. Selain untuk kesihatan badan keseluruhan, vitamin2 tersebut juga adalah vitamin untuk kulit. Sebab tu la beliau nampak muda ye tak?



ESP - Baik untuk awet muda, membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot serta kurangkan kedutan, kembalikan seri wajah dan kurangkan atau pudarkan kesan parut.

B Complex - Mengatur peredaran atau aliran darah, sekaligus membantu mencantikkan kulit dari dalam, menghasilkan kulit yang kemerahan dan glowing.

Vitamin C - Merangsang pembentukan kolagen. Membantu kurangkan kedut, mencerahkan kulit, melambatkan penuaan serta menyekat pembentukan pigmen. (Bagus untuk kurangkan jeragat)

Vitamin E - Melambatkan penuaan, kurangkan kedut, garis halus, kurangkan parut, akne dan bintik penuaan. Bagus untuk kurangkan jerawat dan cerahkan kulit.


Set nie sangat la berbaloi dan murah sebab ia tahan 4-6 bulan bergantung pada jenis vitamin. Sekali keluar duit tu memang rasa mahal tapi kalau kira2 balik memang takkan menyesal beli.

Lain-lain testimoni set skincare Shaklee :
1) Masalah jerawat, kulit berminyak, tona tak sekata? semua setel
2) Orang cakap muka saya cantik macam pakai kolagen
3) Seminggu jer boleh dapat kulit yang lembap dan bertenaga setiap pagi

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment