Friday, October 17, 2014

Testimoni ESP Shaklee : Selamat Tinggal Kulit Kusam!!!

Assalamualaikum...

Salam Jumaat, pagi nie cuaca cerah kat sini, harap esok pun cerah juga, sebab esok hari saya nak mendobi untuk baju2 yang dipakai seminggu huhuhu..... Bayangkan ada 4 orang kat dalam rumah tu, seminggu sekali jer cuci baju, 3-4 trip la mesin basuh tu berputar. :)

But I love my housework, housework berikan saya rasa yang saya nie diperlukan, dihargai, disayangi sebab anak-anak dan hubby akan cakap "thanks ibu sebab basuh baju, thanks ibu sebab masak yang sedap2 (walaupun tak sedap mana pun), thanks itu sebab itu, sebab ini dll".

Best tau feeling tu, pada sesiapa yang masih bujang tu, kalo nak tau cepat2 kahwin ;)

Nak tau apa lagi yang best? Dah semestinya ESP Shaklee...Baca testimoni nie kalau nak tahu....



ESP Shaklee boleh naikkan seri muka tau...Tak caya cuba tengok gambar kat atas nie, berseri seri jer muka akak nie, kulit wajah dah tak kusam lagi.

ESP Shaklee nie ada macam2 cara untuk meminumnya. Bagi akak nie, dia bancuh ESP dengan buah kurma, kemanisan buah kurma tu menambahkan lagi kelazatan ESP nie.

Saya pula, masa awal2 minum ESP, memang tak lalu nak minum ESP dengan air kosong, mesti nak minum dengan air manis, milo, susu strawberi, jus oren dan sebagainya.

Tapi dah lama sikit, saya cuba minun ESP dengan air kosong sejuk, not bad, sedap!!!, rasa juga kemanisan ESP yang tersendiri :)


Apa yang best tentang ESP Shaklee?

Ia merupakan sumber "Protein Lengkap" dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh abdan dan sukar diperolehi dari diet seharian.

Ia berasaskan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol dan terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yang aktif disamping membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormon yang sempurna.

ESP Shaklee juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah. Kandungan lemak dalam ESP sangat minimum iaitu (1gm) dan tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah.

Dan yang paling penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan.


Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan yer...


Rose A
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com


0 comments:

Post a Comment