Tuesday, October 7, 2014

Testimoni Set Penyusuan Shaklee : Susu Lancar, Kulit Licin dan Gebu, Antibodi Meningkat dan Lelemaks Hilang!!!

Assalamualaikum...

Hari nie saya masih bercuti, raya haji hari tu balik kampung, jadi tak nak kena jem kalau balik semalam, kitorang balik hari nie. Alhamdulillah jalan clear cuma hujan sikit kat area Tanjung Malim.

Sambil2 mengulit dengan anak-anak (berangan jadi surirumah) sambil upload entry nie.

Hari nie nak kongsi Testimoni ESP Shaklee pula.


Customer nie kenal dengan Shaklee ketika baby beliau berumur 1 bulan, tengah pantang. Beliau agak stress kerana susu badan kurang dan sedikit, juga kulit beliau tersangat kering, sampai mengelupas.

Beliau bermula dengan set penyusuan Shaklee (ESP dan Alfalfa). Alhamdulillah kesannya sangat positif yang mana susu keluar dengan rancak dan yang paling best kulit beliau dan baby seakan sama, sangat lembut, licin dan gebu.

Tiada lagi kulit kering dan beliau bertekad untuk teruskan journey dengan Shaklee dan mula tambah vitamin lain yang baik untuk beliau dan baby. Kesannya beliau sangat jarang sakit dan baby pula jika kena demam pun cepat jer kebah.

Kesan yang ketiga pula, lelema2 yang hinggap ketika mengandung dulu telah hilang, sekarang beliau dah boleh pakai semula baju2 sebelum mengandung.



Begitulah banyaknya khasiat vitamin2 Shaklee ini, bukan untuk satu kegunaan sahaja, ia mempunyai perlbagai fungsi, sebagai contohnya kes di atas, asalnya untuk perbanyakkan susu sahaja tapi dapat kulit yang cantik, kekuatan antibodi dan berat badan ideal.

Jadi, jangan berlengah lagi, dan jangan lupa bulan nie ada promosi beli 6 percuma 1, boleh la kongsi dengan keluarga dan kawan2, jimat RM150 tau.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.


Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

1 comment: