Monday, October 20, 2014

Testimoni : Masalah Kulit dan Asthma Anak Saya Telah Tiada Dengan MealShakes Shaklee

Assalamualaikum....

Hari nie Isnin, ada yang masih lemau2 ker? Jom halau perasaan tu jauh-jauh....shooh shooh!!!!

Jumaat lepas saya baru tahu yang cuti Deepavali telah dianjakkan ke depan, iaitu pada 22hb Oktober 2014 (Rabu) dan bukannya 23hb Oktober 2014.

* Pengumuman: Hari Deepavali bagi tahun 2014 telah dipinda ke 22 Oktober 2014(Rabu) oleh Sri Maha Mariamman Temple Devasthanam. Pindaan tersebut adalah melalui Pemberitahuan Warta No.43367 bertarikh 6 Disember 2013. [Pemberitahuan Warta No.43367]

sumber : kabinet.gov.my

Nasib baik tahu lebih awal, kalau tak, orang lain semua cuti, kitorang satu ofis masuk kerja huhuhu...

Tu cerita Deepavali, tapi hari nie saya nak kongsi cerita MealShakes pula.



Anak Puan Rosmaniza nie ada masalah kulit dan asma. Anak puan nie terpaksa guna produk gluten free, sabun mandi, sabun cuci baju, semuanya kena pakai yang khas.

Lagi satu, anak beliau amat sukakan susu, cheese dan makanan laut, tapi semua tu jadi musuh kepadanya sebab dia memang tak tahan.

Lalu, beliau pun mencuba MealShakes Shaklee untuk si anak setelah diperkenalkan oleh kawan lama beliau.

Hasilnya selepas sebulan, kulit si anak semakin lembab dan berminyak. Cubaab pertama, diberikan cheese dan udang kepada anak dan Alhamdulillah si anak tidak gatal-gatal lagi dan juga tiada asma.

Selain daripada diberikan kepada si anak, Puan Rosmaniza juga menggunakan MealShakes Shaklee dalam kek dan waffle sebagi pengganti susu tepung.


Selain untuk mengatasi masalah ekzema dan asma anak, MealShakes Shaklee juga terkenal dikalangan ibu-ibu yang mempunyai anak yang mengalami masalah sembelit.

Untuk satu bahagian MealShakes Shaklee, terdapat 3gm serat. Serat dapat membantu proses peristalsis dalam kolon (pembuangan) berjalan dengan lebih lancar dan proses detoks dapat berlaku secara neutral. Sebab itu ia sesuai untuk kanak-kanak yang selalu sembelit.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan yer... :)


Rose A
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com





0 comments:

Post a Comment