Thursday, February 5, 2015

Testimoni Vita-Lea Shaklee : Hanya Selepas Seminggu Bacaan HB naik dari 9.+ kepada 11.+

Assalamualaikum....

Disebabkan bulan nie ada promosi Vita-Lea Shaklee, jadi saya akan kongsikan dengan anda semua testimoni2 kejayaan multivitamin ini.


Customer yang mengamalkan Vita-lea Shaklee kali ini ialah seorang wanita yang sedang hamil. Tetapi beliau menghadapi masalah HB low. Dari bulan ke bulan HB beliau dalam lingkungan 9.+ sahaja.

Hanya selepas seminggu lebih sahaja, HB beliau naik sehingga 11.+.

Masalah HB rendah memang sering di alami oleh ibu-ibu hamil. Paras normal HB atau hemoglobin bagi wanita adalah antara 11.5 hingga 16.5g/dL manakala lelaki adalah 12.5 hingga 18.5g/dL. Apabila paras hemoglobin tidak mencukupi, seseorang itu berisiko untuk mendapat anemia.

Secara umumnya, hemoglobin ialah protein yang berfungsi membawa oksigen ke seluruh tisu badan. Apabila sel darah merah yang matang dan membawa oksigen ini semakin berkurangan, di sinilah serangan anemia bermula.



Vita-Lea Shaklee merupakan suplemen seimbang dan komprehensif yang dihasilkan dengan sains terbaik Shaklee yang mampu dibeli. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Hubungi saya untuk anda yang mengalami masalah HB low seperti testimoni di atas.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment