Tuesday, February 10, 2015

Testimoni Vita-Lea Shaklee : Ia Meningkatkan Tenaga Saya, Dulu Selepas Maghrib Dah Terlelap, Sekarang Boleh Bertahan Hingga 10 Malam!!!

Assalamualaikum....

Tablet "Vita-Lea" ini disaluti dengan serbuk nutrisi – spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai “Explo-tab”. Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Copy and WIN : http://bit.ly/copynwin
Tablet Vita-Lea Shaklee disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai "Explo-tab".

Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yag terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Jom baca salah satu testimoni mereka yang telah mengamalkan Vita-Lea Shaklee :)


Puan Aida mula mengamalkan pengambilan Vita-Lea Shaklee apabila beliau merasakan lesu waktu menyusukan anak no. 2.

Sebelum mengamalkan Vita-Lea Shaklee, beliau sering tidur awal, seawal lepas maghrib. Tetapi selepas mengamalkan Vita-Lea Shaklee, boleh la bertahan sehingga pukul 9 atau 10 malam. sempat la nak bergurau senda dengan anak-anak :).

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment