Wednesday, April 22, 2015

Testimoni : Alfalfa Shaklee Mampu Hilangkan Masalah Keputihan Yang Agak Kronik

Assalamualaikum...

Hari nie saya nak kongsi salah satu testimoni Set Keputihan Shaklee.


Keputihan atau lelehan lendir yang keluar dari faraj wanita ada pelbagai sifatnya dan berbeza di antara seorang wanita dengan yang lain.

Keputihan biasanya berwarna jernih atau kelabu keputihan. Lazimnya, jika keputihan tiada berubah warna kekuningan atau kehijauan bermakna tiada jangkitan.

Sama juga jika keputihan bersifat berlendir dan tidak berbeku seperti susu basi atau berubah berbau hanyir atau terdapat radang dan kegatalan pada faraj menandakan jangkitan.

Customer ini alami keputihan yang agak teruk mungkin kerana beliau terlalu penat dan stress. Beliau merupakan seorang pelajar ketika itu. Doktor bagi ubat dan nasihatkan beliau untuk mengambil makanan tambahan.

Beliau makan ubat yang diberikan oleh doktor tapi tiada perubahan. Akhirnya beliau mencuba Alfalfa Shaklee setelah disarankan oleh kawan beliau.

Alhamdulillah, keputihan yang beliau alami semakin kurang dan hilang. Bila tiada keputihan, hidup lebih yakin dan tiada stress lagi.


Alfalfa Shaklee berfungsi dengan cara mencuci hati, darah dan usus. Ia merupakan makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit.

Alfalfa Shaklee juga melawan alahan - memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, bau badan dan ulat air dengan berkesan.

Ia juga baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser, gastrik, hepatitis dan sembelit.  

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp / Telegram : 012 577 9380
Facebook :  Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment