Tuesday, April 7, 2015

Testimoni Set Kurus Shaklee : Berat Badan Turun Dari 80kg Kepada 65kg!!!

Assalamualaikum...

Hari nie saya nak share Testimoni Set Kurus Shaklee. Jom baca kat bawah nie:


Customer nie mempunyai berat badan  hampir 80kg tahun lalu. Selepas 3 bulan mengamalkan set kurus Shaklee, berat badan beliau turun 15kg.

Kemudian, beliau hilang lagi 2 kg sebulan selepas itu, sehingga berat badan beliau mencapai 65kg. Selepas itu, berat badan statik hanya inch loss (pengurangan inci) sahaja.

Produk yang disarankan untuk penurunan berat badan ialah Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea, Energizing Soy Protein (ESP), Lecithin, Alfalfa dan Herblax.


Cinch Shake Mix Shaklee
Merupakan minuman yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan. Ia diperkaya dengan Leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan.

Ia juga kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang dan puas dan juga tinggi serat dengan enam gram  bagi setiap hidangan.


Cinch Energy Tea Shaklee
Merupakan produk terbaik dari Shaklee untuk menaikkan metabolisme badan anda, ia bukan sahaja untuk meningkatkan metabolisme malah untuk menggalakkan tenaga secara semula jadi dan memberi tenaga sepanjang hari (energy booster).


Energizing Soy Protein

Mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.

Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur - tua atau muda. Ia memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan membekalkan tenaga segera.




Lecithin Shaklee

Ia dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan 'melekat pada lemak', dalam kata ringkasnya, ia menyebabkan lemak itu 'terapung' dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran.



Alfalfa Complex Shaklee
Ia bertindak sebagai anti-bakteria, anti-radang, anti-virus dan anti-septik dalam perubatan dan ia berkeupayaan untuk membuang toksin di dalam badan secara semulajadi dengan bertindak sebagai julap lembut. 


Herblax Shaklee
Herblax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. 

Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. Ia tergolong dalam kategori julab yang lembut dan sesuai untuk kegunaan sekali sekala bagi menyingkirkan toksin dari usus.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp / Telegram : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment