Tuesday, May 12, 2015

Testimoni Set Kehamilan dan Set Berpantang Shaklee : Badan Rasa Lebih Bertenaga dan Sihat Walaupun Masih Dalam Pantang dan Susu Ibu Meriah!!!

Assalamualaikum...

Hari nie saya nak share satu lagi testimoni Set Kehamilan dan Set Berpantang Shaklee. enjoice!!!


Customer nie consume Set Kehamilan Shaklee (ketika mengandung) dan juga Set Berpantang Shaklee (selepas melahirkan anak).

Selepas 19 hari berpantang, badan beliau terasa sihat dan telah pulih sepenuhnya. Bayi yang baru lahir juga tidak terkena kuning langsung dan sihat sejak dilahirkan.

Baby beliau juga dapat minum susu ibu sepenuhnya dan semestinya akan mendapat manfaat dari susu ibu In Shaa Allah....

Set Kehamilan Shaklee terdiri daripada:


1) Vitalea with Iron Formula - Kaya dengan zat besi di mana ia adalah sangat bagus jika ibu ada masalah mudah pitam, mudah pening ataupun masalah anemia.

2) B Complex - Lengkap dengan asid folik dan juga 8 kumpulan vitamin B. Asid folik sangat penting untuk pembinaan tulang dan bagi mengelakkan kecacatan pada janin, mengurangkan risiko kecacatan saraf pada bayi.

3) Vitamin C -  Melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan dan juga sangat penting untuk gusi dan gigi yang sihat.

4) Ostematrix -  Mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Dengan adanya vitamin D, kalsium dapat diserap dengan lebih baik oleh tubuh kita.

5) Energizing Soy Protein (ESP) - Sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit dan membantu pertumbuhan yang baik.

6) Omega Guard - Sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan yang mana ia mengandungi DHA dan EPA yang penting untuk pembentukan otak dan mata bayi.


Set Berpantang Shaklee pula terdiri daripada:
 
1) Vitalea with Iron Formula - Diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh wanita lepas bersalin yang mana selalunya wanita dalam pantang banyak makanan yang tidak boleh dimakan jadi dikhuatiri wanita-wanita ini akan mengalami kekurangan zat/nutrien.

2) B Complex - Juga dikenali sebagai vitamin anti-stress bagi mengelakkan gangguan emosi seperti meroyan dan sebagainya. Ia juga menstabilkan hormon dan menguatkan antibodi.

3) Vitamin C - Menguatkan daya imun tubuh dan membaikpulih tisu sel yang rosak. Ia juga mempercepatkan penyembuhan luka jahitan.

4) Ostematrix -  Membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga membantu melawaskan proses pembuangan.

5) Energizing Soy Protein (ESP) - Memberi tenaga yang berpanjangan kepada wanita berpantang. Ia juga menggalakkan, mempercepatkan dan memekatkan susu ibu dan juga mencantikkan kulit.

6) Zink Complex - Penting dalam proses pemulihan luka-luka luaran/dalaman semasa bersalin. Ia juga membantu masalah keguguran rambut yang sering dialami wanita lepas bersalin.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp / Telegram : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment