Tuesday, May 5, 2015

Testimoni Set Kehamilan Shaklee : Tiada Lagi Kulit Gelap di Celah-Celahan, Stretch Mark dan Kulit Juga Semakin Lembut, Glowing dan Cerah

Assalamualaikum...

Selamat kembali dari cuti hujung miggu yang panjang hehehe....ada yang balik kampung, ada yang pergi bercuti. Tapi saya satu family tak pergi mana2 pun sebab sabtu tu suami bekerja dan ahad pula ada hari sukan sekolah anak. Jadi, duduk mengemas rumah dan mengasah skill memasak jer la hehe...

Hari nie saya nak kongsi sedikit tentang salah satu testimoni Set Hamil Shaklee. Set ini diambil oleh mereka yang sedang hamil yang ingin menjaga kesihatan diri dan baby dalam kandungan.


Customer ini bermula dengan mencuba Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee. ESP Shaklee merupakan sumber protein yang membantu menggantikan sel2 yang rosak, memberikan tenaga, mencantikkan kulit dan sebagainya.


Hasil pemakanan ESP Shaklee ini, kulit yang agak gelap disekitar leher dan celah-celahan tidak kelihatan begitu juga dengan stretch mark.

Tidak seperti pengalaman mengandung yang lepas. kulit disekitar leher dan celah-celahan menjadi gelap dan beliau mengalami stretch mark di awal kandungan.

Kemudian, beliau mencuba pula Vitamin C dan B Complex Shaklee dan hasilnya kulit menjadi lembut, berseri-seri dan semakin cerah.

 



Ingin mendapatkan Set Kehamilan Shaklee untuk meningkatkan kesihatan anda dan baby sekaligus ingin kelihatan gorgeous ketika hamil? Jom hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment