Wednesday, May 6, 2015

Testimoni Set Kehamilan Shaklee : Tiada lagi Sakit Otot Disekitar Pinggang Hingga ke Paha dan Rasa Bertenaga Walapun Hamil Ketika Bulan Puasa

Assalamualaikum....

Hari nie hari yang bersejarah bagi rakyat Malaysia dan rakyat negeri Perak secara khususnya kerana hari nie merupakan hari pertabalan Sultan Nazrin Muizzuddin Shah sebagai Sultan Perak yang ke-35.

Teman sebagai orang perak, teman sangat la bangga dan kagum dengan istiadat pertabalan ini, dengan pakaian, dengan alat2 kebesaran dan juga alat2 muzik yang sangat unik... Hujung minggu nie teman nak balik kampung nak melawat Kuala Kangsar bandar diraja...Moh kite...

Tapi sebelum nak p mane2 tu, jom la kite baca lagi satu testimoni Set Kehamilan Shaklee. :)


Customer nie mengambil Set Kehamilan Shaklee ketika kandungan beliau dalam peringkat trimester ke 2 dan ke 3 (bermula pada usia kandungan 4 bulan).

Sebelum pengambilan Set Kehamilan Shaklee, beliau sering mengalami otot yang tegang dan teramat sakit di sekitar pinggang hingga ke paha. Beliau perlu mengambil masa lebih kurang 5-10 minit untuk berjalan.

Tetapi selepas sebulan pengambilan Set Kehamilan Shaklee, beliau hampir terlupa tentang kesakitan yang beliau pernah alami.

Selain daripada itu, beliau juga semakin bertenaga untuk menguruskan aktiviti di rumah seperti memasak, mengemas rumah dan sebagainya walaupun dalam bulan ramadhan.

Set Kehamilan Shaklee yang diamalkan oleh customer ini ialah :



1) Vita-Lea with Iron Formula (Multivitamin) - Kaya dengan iron (zat besi) dimana ia sangat bagus jika ibu ada masalah mudah pitam, mudah pening atau pun masalah anemia. Anemia amat berbahaya kepada anak dan ibu ketika bersalin kelak.

2) B Complex - Lengkap dengan asid folik yang sangat penting untuk pembinaan tulang dan bagi mengelakkan kecacatan pada janin, mengurangkan risiko kecacatan saraf pada bayi khususnya 'spina bifida'.

3) Vitamin C - Melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan dan juga sangat penting untuk gusi dan gigi yang sihat.

4) Ostematix - Mengandungi kalsium, magnesium dan vitamin D. Dengan adanya vitamin D, kalsium dapat diserap dengan lebih baik oleh tubuh. Magnesium berfungsi untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya. Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel, pertumbuhan gigi dan pembentukan tulang bayi.

5) ESP (Protein) - Sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. Ia juga penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik.

6) Omega Guard - Sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan. Ia juga mengandungi DHA dan EPA yang sangat penting untuk pembentukan otak dan mata bayi.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan.


Rose A
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment