Tuesday, July 9, 2013

Testimoni Set Kurus Shaklee

Salam,

"Hilang 31kg in 2.5mths" wow, biar betul, makan produk ape nie? Ini adalah antara pengalaman Pn Noreen Natasha yang telah berjaya mengurangkan berat badan beliau dengan Set Kurus Shaklee.

Puan Noreen Natasha mengambil Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada ESP, Alfalfa, Lecithin dan Omega Guard.


ESP -  Ia adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam canister dan berbentuk serbuk. ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi. Antara fungsi ESP ialah membina otot dan mengelakkan kulit dari menggeleber dan memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.


Alfalfa - Alfalfa merupakan herba tradisional masyarakat orang putih dan mereka menggunakan Alfalfa untuk pelbagai jenis keadaan kesihatan terutamanya bagi wanita selepas bersalin. Antara kebaikan Alfalfa ialah ia bertindak menyahtoksin segala toksin-toksin dalam badan. Ia juga dapat mengelakkan sembelit yang menjadi punca utama kegemukan.


Lecithin - Tidak boleh dihasilkan oleh badan tetapi dia sangat diperlukan oleh badan. Dinamakan sebagai "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan "melekat pada lemak", dalam kata lain, ia menyebabkan lemak "terapung dalam darah" dan seterusnya mencegah lemak daripada melekat pada dinding membran.


Omega Guard - Ia boleh menyingkirkan kolesterol dan juga memecahkan lemak yang berlebihan di dalan badan. Ia dapat mempengaruhi pelbagai jenis hormon yang dihasilkan oleh badan termasuk Leptin yang merupakan hormon yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. Ianya dihasilkan daripada lemak di dalam badan. Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk menghadkan rasa lapar. 

Untuk maklumat lanjut, boleh hubungi saya seperti di bawah.

Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
FB : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com

4 comments:

  1. menarik ni. KA dah follow dah sebelum ni.. neway selamat menjalani ibadah puasa & Mudah2an amalan & ibadat kita diterima Allah swt hendaknyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin, sy request lg ek? sori, kalau mengganggu...Selamat menyambut Ramadhan kak

      Delete
  2. Wah.....baeknye.....bru 2.5 bulan dah trun 31kg...sangat bekesan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ikut badan jugak, pastu kne ade exercise sket n jaga makan, Inshaa Allah, leh turun byk, nak cuba? sy bg special price

      Delete