Tuesday, July 16, 2013

Testimoni Set Skincare : Parut Semakin Hilang, Kulit Semakin Gebu dan Licin

Salam,

"Parut semakin hilang, kulit semakin gebu dan licin dan warna kulit semakin sekata" Best tak best? Ini antara pengalaman Ms Nurul setelah mengamalkan Set Skincare Shaklee.



Set Skincare Shaklee yang diambil oleh beliau terdiri daripada Vitamin E, B Complex dan ESP.

Vitamin E - Vitamin E adalah antioksidan yang melindungi tisu badan kita daripada kerosakan yang disebabkan oleh bahan-bahan yang dikenali sebagai radikal bebas. Radikal bebas nie boleh merosakkan sel-sel tisu dan organ-organ kita. Radikal bebas nie la yang buatkan kulit jadi kusam, tak bermaya, berkedut awal. Selain dari itu, ia juga menjaga kesegaran dan keremajaan kulit, melindungi dari sinaran ultra-ungu dan menjaga kelembapan kulit

B Complex - mengandungi 8 komponen penting Vitamin B, termasuklah 100% Ciotin dan Asid Folic. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada Vitamin B Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna. Antara fungsi B Complex adalah sebagai pelembap, mencegah pigmentasi, melambatkan tanda penuaan dan juga mengubati jerawat.

ESP - Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Asid amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar. 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hubungi saya untuk mendapatkan harga istimewa dan konsultasi percuma.


Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS : 012 577 9380
FB : rose azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com
Blog : http://ibu2ahmad.blogspot.com



2 comments:

  1. Replies
    1. TQ dear for your support, nanti kalo nak cuba vitamin shaklee cari sy yer, leh bg special price...

      Delete