Thursday, June 19, 2014

Testimoni ESP Shaklee : Pengambilan yang Konsisten Membuahkan Hasil Yang Sangat Menarik

Assalamulaikum...

Sape kat sini suka tengok Runningman? Saya suka sangat, sampai anak kat rumah pun terikut2 sekali, sampai dah tau nama orang korea tu sorang2 hehehe.... Rasa ceria jer lepas tengok show tu...

Jadi, sebab saya ceria now, saya nak share testimoni yang ceria juga, iaitu testimoni tentang ESP Shaklee.


Testimoni yang seceria dan semanis senyuman akak nie. Mana tak ceria? tak manis? muka dah semakin cantik, mulus sebab penangan mengamalkan ESP Shaklee secara konsistem.

Dengan ESP sahaja pun boleh membantu anda mendapat kulit yag cantik tapi perlu la konsisten, minum air kosong secukupnya dan pemakanan seharian juga kena jaga. Bukan sebab dah minum ESP yang lain2 semua tak jaga, tak jadi apa juga.


ESP atau Energizing Soy Protein (protin soya) merupakan produk yang diiktiraf seluruh dunia sebagai menjalani kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Shaklee hanya menggunakan kacang soya non-GMO di dalam produk ESP ini.

Ia satu-satunya produk yang mengandungi 9 asid amino penting yang tak dapat dihasilkan semuanya oleh tubuh manusia. Ia juga mengandungi 5 vitamin dan 4 mineral penting yang menyokong penyerapan protein.

ESP memiliki indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39.



Harganya pun murah jika dibandingkan dengan jenis yang sama dalam kelasnya. 30kg kacang soya digunakan untuk menghasilkan satu canister ESP (850 gram). Jadi, boleh bandingkan bagaimana protein yang asli didapati dari kacang soya terpilih ini.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.

Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com




2 comments:

  1. terima kasih kerana sudi singgah blog saya dan follow .. saya dah follow balik..

    ReplyDelete
  2. Maybe one day akan consume Shaklee ni bila doc sarankan in shaa Allah :)

    ReplyDelete