Tuesday, July 8, 2014

Testimoni Set Mighty 3 Gems Shaklee : Tiada Lagi "Lembik Lutut" Ketika Turun Naik Tangga

Assalamualaikum....

Hari nie dah masuk 10 Ramadhan, cepatnyer masa berlalu. Bagaimana dengan puasa kawan2 semua? dah boleh adjust perut?

Kalau ada yang masih tak boleh tu, cer cuba try Set Mighty 3 Gems dari Shaklee nie. Terdiri daripada ESP, MealShakes dan Performance Drink. Set nie sesuai diambil ketika sahur untuk membekalkan tenaga dan rasa kenyang yang berpanjangan sepanjang berpuasa.

Set ini juga sesuai digunakan untuk ibu mengandung atau yang tengah menyusukan anak (breastfeeding). 

Jom kita baca salah satu testimoni Set Mighty 3 Gems Shaklee nie.





Ofis customer ni berada di tingkat 3, takde lif pulak tu, jadi kena la menapak naik dan turun tangga setiap hari. Turun ok lagi, nak naik yang seksa, tergetar2 kepala lutut huhuhu....

Kalau bukan bulan puasa pun kadang2 tak larat, ini kan lagi bulan puasa, lembik lutut kata customer nie.

Tapi sejak beliau amalkan Set Mighty 3 Gems nie, beliau rasa lebih bertenaga hingga ke petang walaupun turun naik tangga.


Mealshakes dan ESP Shaklee mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 asid amino yagn lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

Performance Drink pula membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehisrasi. Ia merupakan minuman kegemaran atlet.

Ia mempunyai perasa oren, sesuai diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshakes dan ESP. Performance Drink merupakan produk pilihan breastfeeding mothers yang berpuasa kerana banyak tenaga dan bendalir yang dikeluarkan ketika proses menyusu.

Ingin dapatkan Set Mighty 3 Gems Shaklee?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com



0 comments:

Post a Comment