Tuesday, July 1, 2014

Testimoni Vivix Shaklee : Opah Yang Sebelum Nie Lemah, Tak Bertenaga, Dah Boleh Buat Sambal Belacan Yang Amat Dirindui

Assalamualaikum...

Sekarang dan masuk bulan Julai, hujung bulan nie raya pula. Sempena nak sambut raya nie, Shaklee ada buat promosi Vivix, beli 6 percuma satu. Bestnyerr!!! nak tau kenapa? Sebab Vivix nie memang sangat best.

Antara kelebihan Vivix Shaklee ialah:
  • Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan.
  • Memelihara keseluruhan kesihatan
  • Anti oksida yang sangat baik - awet muda (boleh nampak muka 25 tahun tau)
  • Membantu anda merasa lebih bertenaga
  • Mengurangkan risiko kanser
  • Membantu pesakit diabetic
  • Menguatkan sistem imun
Jom kita baca salah satu testimoni pengguna Vivix Shaklee.

Sabtu lepas saya berkesempatan menziarahi opah. Saya kan cuti raya lambat, jadi bila semua dah balik baru saya sempat pulang ke kampung. Sebelum puasa dah balik kampung tengok opah. Masa tu keadaan opah memang sangat menyedihkan. Bila berdiri je nak tumbang, bila duduk asyik tertidur. Nak cakap dah makan pun macam tak larat.

Mujur saya memang dah ready bawa balik Vivix untuk opah. Malam tu saya suapkan satu sudu kecil. Esoknya sebelum balik, saya bagi satu sudu lagi. Lepas tu makcik saya bawa duduk dengan dia di Kedah kerana mudah nak jaga. Opah terpaksa ulang-alik ke hospital. Sempat saya pesan minta makcik bagi sedikit Vivix tu.

Alhamdulillah, sebelum raya opah kembali ke rumahnya di Perak. Dan semasa saya ziarah dia minggu lepas nampak keadaannya bertambah baik. Cuma dia dah banyak lupa. Saya tak pasti berapa banyak opah ambil Vivix sebab dia memang dah tak berapa ingat. Cuma saya pesan pada adik saudara saya yang kerap ziarah opah supaya bagi sekali sehari.

Walaupun opah tak ambil Vivix dengan konsisten, saya yakin ia turut membantu opah. Selepas saya bagi opah Vivix, esok harinya pagi-pagi opah duduk di luar dan menyapu sampah di luar. Terkejut saya tengok opah. Kemudian, dia siap ke dapur dan buat sambal belacan yang sangat dirindui. Alhamdulillah, rasa seronok sangat sebab sebelum balik nampak opah lebih bertenaga.

Sebelum kami pulang, dia sempat duduk di luar dan bersembang-sembang. Takdelah rasa sedih sangat nak tinggalkan opah berdua  dengan atuk macam sebelum bulan puasa  yang lepas.

Harap opah terus kekal sihat. Muadz pun seronok main dengan moyangnya. Sayang opah...


Siapa yang tak seronok bila ahli keluarga kesayangan kembali sihat bertenaga kan?



Lain-lain testimoni Vivix Shaklee:
1) Malam minum satu sudu, esok pagi dah aktif mengemas
2) Vivix berjaya hilangkan penyakit kayap
3) Vivix mencantikkan kulit saya dari dalam


Jom dapatkan Vivix Shaklee untuk ahli keluarga atau diri anda sendiri.

Rose Azadir
SMS/Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com


0 comments:

Post a Comment