Monday, July 14, 2014

Testimoni Set Mighty 3 Gems : Tiada lagi Rasa Berat, Letih dan Mengantuk Lepas Berbuka

Assalamualaikum...

Siapa kat sini dah pegi ke Jalan Tar / Masjid India? Rasa cam nak p sana la balik keje nie...nak mencari apa yang patut, jangan sangat benda yang tak patut sudah hehehe...

Doakan saya tak beli yang bukan2 yer....

Untuk mereka yang aktif di bulan ramadhan nie, sama ada melipat gandakan ibadah atau berniaga untuk menambah rezeki, set ini patut diamalkan oleh anda iaitu Set Mighty 3 Gems.


Sebelum amalkan Set Mighty 3 Gems dari Shaklee nie, customer nie sering merasa badan berat, letih dan mengantuk. Lepas terawikh baru tenaga datang, proses dapat tenaga dari makanan lambat.

Tapi sejak amal Set Mighty 3 Gems dari Shaklee, badan tidak lagi rasa berat, letih dan mengantuk, pendek kata tak flat....

Set ini terdiri daripada ESP, Meal Shakes dan Performance Drink.


Apakah fungsi minuman-minuman berkhasiat ini?

Energizing Soy Protein (ESP)
Sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama.

Meal Shakes
Sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi.

Performance Drinks
Minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air.

Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar. Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan.

Jom dapatkan Set Mighty 3 Gems sekarang!!!


Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

0 comments:

Post a Comment