Friday, July 11, 2014

Testimoni Shaklee Collagen Powder : Telapak Tangan Yang Dulunya Kering, Sekarang Tidak Lagi, Lembab Seperti Memakai Losyen

Assalamualaikum...

Hari nie Jumaat yang kedua di bulan Ramadhan tahun ini. Ya Allah...cepatnyer masa berlalu..teringat dua tahun lepas, saya jual kuih raya yang dibuat sendiri kat Uptown, dengan perut yang tenga memboyot masa tu, kenangan....Agak2 anak saya yang tu pandai tak buat kuih bila dia besar nanti? hehehe...

Sebenarnya hari nie saya nak share satu lagi testimoni Shaklee Collagen Powder (SCP). Jommm....


Customer nie ambil 1 sachet SCP setiap malam sebelum tidur. Selepas seminggu penggunaan, hasilnya sangat amazing katanya sebab salah satu perubahan yang ketara ialah telapak tangan beliau yang duluya kering, dah semakin lembab dan lembut tanpa pemakaian losyen. Dulu walaupun dah pakai losyen kulit masih kering.

Yang paling best, dapat pujian dari suami, siapa la yang tak suka kan? Selain kita menggembirakan hati kita, kita juga dapat menggembirakan hari orang2 yang tersayang ;)


Adakah Shaklee Collagen Powder selamat untuk Ibu mengandung dan menyusu?

Secara asasnya, kolagen selamat malah diperlukan untuk menjaga kulit agar tidak mengalami rekahan (stretch mark) bagi wanita hamil. Namun, ibu-ibu harus berwaspada pada bahan-bahan yang digunakan, kerana ada bahan yang tidak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu.

Malah, harus tahu juga bahawa produk-produk kolagen ini tidak diuji terhadap wanita hamil dan menyusu. Oleh itu, ibu-ibu kena periksa dulu apa bahan yang digunakan.

Contohnya dalam Shaklee Collagen Powder ini mengandungi sejenis herba bernama Pfaffia yang tidak sesuai untuk wanita hamil kerana ia memberi kesan kepada hormon mengandung. Tapi jangan risau, ibu mengandung boleh menggunakan Shaklee Collagen Powder sebagai masker. 

Nak cuba Shaklee Collagen Powder untuk kecantikan dari dalam?


Hubungi saya,
Rose Azadir
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com




0 comments:

Post a Comment