Tuesday, October 14, 2014

Testimoni MealShakes Shaklee Untuk Selera Makan Yang Makin Bertambah dan Anak Tidak Lagi Kerap Demam

Assalamualaikum...

Hari nie saya nak berkongsi testimoni MealShakes Shaklee lagi.



Anak customer nie berhenti menyusu badan ketika berumur 1 setengah tahun. Selepas itu, anak beliau kerap demam, batuk dan selsema, kadang-kadang sampai muntah-muntah teruk.

Beliau pun mencuba beri MealShakes dan Omega Guard Shaklee kepada anak beliau. Alhamdulillah nampak perubahan yang ketara dengan anak beliau.

Perubahan yang pertama ialah selera makan makin bertambah. Sebelum nie, asyik geleng kepala jika ditanya nak makan atau tidak. Sekarang kalau nampak kedai makan jer, terus minta nasi. Kadang-kadang makan sampai berulang kali.

Perubahan kedua ialah anak beliau tidak lagi kerap demam macam dulu. Kalau demam pun tidak seteruk dulu.


MealShakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk keperluan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi - buah-buahan, sayur-sayuran , kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap oleh sistem tubuh dari peringkat bayi sehingga ke orang dewasa. Kebiasaannya ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Dalam erti kata lain, MealShakes Shakleemerupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glysemik. Ianya mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan yang membuatkannya sangat sesuai untuk golongan kanak-kanak dan juga orang dewasa.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau pesanan yer...


Rose A
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : Rose Azadir
E-mail : razadir@gmail.com

1 comment:

  1. Budak budak mmg kerap demam kalau antibodi dia tk kuat....mmg kena tambah dengan makanan tambahan...

    ReplyDelete