Tuesday, October 1, 2013

Gorgeous Dengan Shaklee Collagen Powder

Salam,

Lewat petang semalam saya p Shaklee cawangan Wangsa Maju sebab nak beli barang2 customer kesayangan, ade new customer, ade yang return customer, thank you so much sebab percayakan saya dan Shaklee. I love you all muahhh!!!!

Sebenarnya saya nak cerita pasal satu lagi produk Shaklee yang agak popular dikalangan mereka yang mementingkan kecantikan kulit iaitu Shaklee Collagen Powder.

Apa kandungan Shaklee Collagen Powder?

Kandungan utama Shaklee Collagen Powder adalah dari sisik ikan merah, iaitu salah satu sumber premium kolagen dengan penyerapan lebih tinggi dan pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan yang lain.

Ada 7 lagi kandungan tambahan iaitu:
  1. Ekstrak kerang-kerangan - Glukosamina daripada ekstrak kerang-kerangan adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia bagi melicinkan pergerakan sesendi dan melembapkan mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
  2. Elastin dari kolagen ikan - Elastin dapat mengekalkan keanjalan dan ketegangan kulit yang boleh melantun apabila dicubit.
  3. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bersama kolagen untuk kulit yang lebih tegang, gebu dan anjal.
  4. Lactobasilus Acidophilus - Sejenis bakteria baik yang membantu untuk mengimbangi usus mikroflora dan memudahkan pembinaan semulajadi sistem usus sihat bagi meningkatkan penyerapan kolagen.
  5. Ekstrak Pfaffia - Pfaffia juga digelar sebagai Ginseng Brazil yang bila digabungkan dengan ekstrak biji benih Camellia Japonica, dapat menyokong pembentukan kolagen dan asid hialuronik. Dengan kemampuannya untuk mengikat jumlah air yang besar, asid hialuronik memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu badan dan membuatkan kulit lembut, lembap dan rata.
  6. Ekstrak biji benih Camellia Japonica - Mengandungi asid oleik, sejenis emolien kulit dan pelembap yang unggul, dan bahan antioksida semulajadi. Isoflavon yang dapat membantu mengurangkan radikal bebas.
  7. Vitamin C dan Vitamin B - Vitamin C menggalakkan pengeluaran kolagen semulajadi yang melawan radikal bebas dan merosakkan kulit kita. Vitamin-vitamin B terlibat dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk menghasilkan tenaga yang diperlukan untuk pengeluaran kolagen dalam sel.
Apa istimewanya Shaklee Collagen Powder?

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah & menghilangkan keduran selepas menggunakan selama 8 minggu (melalui ujian klinikal).

Siapa yang sesuai ambil Shaklee Collagen Powder?
Ia sangat sesuai diambil oleh mereka yang mengalami masalah-masalah berikut:
  • Terdapat garis-garis kesan ketawa, kedutan, lingkaran hitam bawah mata
  • Kesan bengkak bawah mata
  • Penglihatan kabur
  • Gusi yang tidak sihat
  • Rambut kering dan bercabang di hujung
  • Liang roma besar, pigmentasi, jeragat, kulit kering
  • Garis halus pada leher
  • Kulit hilang keanjalan, lebih kering
  • Kelihatan tua daripada umur sebenar
  • Organ dalaman tidak berfungsi dengan berkesan
  • Payudara dan punggung kelenturan
  • Kehilangan kalsium, sakit belakang, sakit sendi
  • Kulit senang pecah, pudar dan kekuningan   
Ibu menyusu boleh ambil Shaklee Collagen Powder?

Kebanyakan kandungan Shaklee Collagen Powder adalah sesuai untuk ibu menyusu. Jika anda dan bayi boleh terima suplemen Alfalfa, bermakna Collagen Powder juga In Shaa Allah tidak menjadi masalah. Malah ada yang beritahu setelah mengambil Collagen, susu mencurah-curah. Jika tidak pernah menggunakan alfalfa, boleh juga menggunakan rules of 4 days. Iaitu cuba ambil Collagen selama 4 hari berturut-turut, jika tiada kesan kepada bayi dan anda, bermakna anda boleh teruskan pengambilan. Tetapi satu yang pasti, kandungan Collagen adalah semulajadi, no additive is added. So jangan takut untuk mencuba.

Hubungi saya untuk mendapatkan harga kawan-kawan Shaklee Collagen Powder sekarang.

Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012577 9380
Facebook : http//:www.facebook.com/rose.azadir





4 comments:

  1. Hello Rose, this coming to you from Canada. Bahasah saya sebelum Merdeka, da out of tune...interesting this Shaklee. First time I see this.
    I guess its meant for women...
    Ahhh, but saya tau tu Kasip Fatima....
    Have a nice day and simpan satu lagu dalam hati.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq so much Uncle Lee sebab singgah sini, Shaklee ada macam2 vitamin yang sesuai untuk semua, women, men, kids...Kacip Fatimah memang untuk wanita :)

      Delete
  2. hai.. folo awak kembali... good luck!

    ReplyDelete
  3. salam kenal..saya dtg balas kunjungan...=)

    ReplyDelete