Sunday, October 20, 2013

Testimoni ESP : 10 minit jer, Gastrik terus hilang

Salam,

Rasa cam dah agak lama juga saya tak berkongsi cerita tentang ESP, jadi ini kali saya nak kongsi dengan kawan2 semua satu testimoni pengguna ESP yang telah berjaya menghilangkan rasa kesakitan gastrik (dengan izin Allah, Allah maha besar, Allah maha agung)...



Cik Nurul nie memang ade mengidap gastrik tapi dah dekat setahun tak kena gastrik nie. Baru2 nie beliau diserang gastrik mungkin kerana terlalu banyak minum kopi (seperti saya...hantu kopi), kebetulan ubat klinik tak ade. Jadi beliau minum ESP, lepas 10 minit, gastrik terus hilang (dengan izin Allah).

Bagaimana ESP membantu pesakit gastrik?




ESP diperbuat daripada ekstrak kacang soya dan kacang soya adalah sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang boleh meneutralkan asid di dalam perut pengidap gastrik.

ESP adalah protein dan protein amat bagus dalam pembinaan sel baru. ESP membina sel baru perut yang telah terhakis, dan sekaligus menghilangkan derita gastrik.

Untuk sebarang pertanyaan atau pesanan dengan harga terbaik, boleh la hubungi saya...



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : http://www.facebook.com/rose.azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com / razadir@gmail.com

2 comments:

  1. Salam dik. Akak pun selalu kena gastrik dan heartburn. Tapi akak ni allergic pulak dgn soya. Sekali sekala makan tak pe. Kalau selalu boleh angin satu badan.
    Btw terima kasih follow blog akak ya. Blog merapu je tu. Hihi.

    ReplyDelete