Thursday, October 17, 2013

Testimoni Shaklee Collagen Powder : N**p** yang Gelap Sebab BF Baby dah Makin Pinkish

Salam...

Lagi testimoni Shaklee Collagen Powder, memang sangat2 best produk Shaklee yang satu nie...

Testimoni 1:

"akak sangat berbeza la rasa kolagen nie dengan kolagen lain saya pernah cuba, baru berapa paket saya guna ramai dah tegur, dulu tapak kaki merekah sekarang dah ok, jerawat pun main mengecut, yang best masa preggy hati tu leher saya perut saya jadi gelap, Alhamdulillah lepas ambil kolagen ni dah makin cerah, thanks ye kak promote kat saya"

Testimoni 2:

"kak saya suka sangat la...en suami kata kulit sana sini makin lembut n gebu, celah2 yang gelap pun dah cerah....n paling best kan... n**p** yang gelap sebab bf baby dah makin pinkish...!!!"


Antara Manfaat Shaklee Collagen Powder

Pengambilan Shaklee Collagen Powder secara berturut-turut selama 8 minggu akan memberikan hasil yang hebat dan menakjubkan. Apa tidaknya, kesan pengambilan selama satu hari akan memberikan rasa halus di tapak tangan dan ada yang telah mencuba selama tiga hari, kesan 'kawah' jerawat dimuka semakin cetek, kedalaman lubang bekas jerawat kian beransur pulih.


Shaklee RSS (red snapper scale @ sisik ikan merah) telah menjalani ujian klinikal dan telah terbukti mampu menghilangkan kedutan halus dan kasar juga membaiki tekstur kulit muka. Pengambilan Shaklee Collagen Powder selama 8 minggu akan menjadikan kulit menjadi lebih baik secara total atau menyeluruh. Hanya perlu 4 kotak untuk hasil yang menakjubkan. Bukan hanya kulit di sekitar muka yang menjadi lebih baik, malahan perubahan ketara akan dirasai pada seluruh badan.

Jom kita ber Collagen ramai2...hubungi saya untuk harga yang menarik dan promosi buy 6 free 1 still ade sampai end of October....sempat lagi kalo nak beli, leh share ngan kawan2 or sedara mara...



Rose Azadir
Shaklee ID : 933408
SMS / Whatsapp : 012 577 9380
Facebook : http://www.facebook.com/rose.azadir
E-mail : rose_azadir@yahoo.com / razadir@gmail.com

5 comments:

  1. salam kenal....done polow sini jugak. thanks share info.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam, thx ye sudi singgah cni, kalau nak beli mane2 produk shaklee just sms sy 0125779380, confirm dpt special price

      Delete
  2. salam kenal. kita dah follow blog comel awak ni. terima kasih sudi singgah blog kita. wah banyak info menarik ni. sebab i pun skg tgh mkn shaklee tapi tak tau sangat kelebihan produk yg lain. i cuma ambil yg utk set menyusu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal jugak...comel ker? tq tq...sis jd ID jugak ker?

      Delete
  3. assalamualaikum puan blog.
    saya pun makan vitamin shaklee. mmg berkesan.
    salam kenal jugak ;-)

    ReplyDelete